Hallo hallo, wij zijn nu in ronde vier bezig voor het krijgen van een eerste en al onder behandeling bij de gyn, omdat het niet geheel zeker is of ik wel een eisprong heb, en zo ja, of de eisprong dat wel van goede kwaliteit is. Ik lees hier heel veel jongere dames en dat is hartstikke leuk hoor, ik vind het uberhaupt een geweldig forum. Maar ik dacht dat ik een jaartje of twee, drie ouder was dan de gemiddelde leeftijd van een vrouw waarop zij haar eerste kind kreeg. Maar ik ben al veel ouder als ik de leeftijden hier zie? Daarom: zijn er nog meer dames van begin dertig die voor een eerste gaan? Groetjes!
hey! Ik heb je een PBgestuurd Ben 32jr meid die ook bezigis voor een eerste...en onder behandeling bij de gyn.... groetjes
Hallo! Hier nog een! Ik ben 32 en mijn lief is 33. We zijn al een tijdje (ong. half jaar echt aan het proberen) bezig om een kindje te maken Ik was ook verbaasd toen ik de leeftijden hier zag! We behoren inmiddels echt tot de oudjes Liefs Duveltje
Er is al een club voor dames van 30-35 die bezig zijn voor een kindje. Misschien kan je je daarbij aansluiten?
Hoi Dreamer! Nee hoor ik meng me ook nog graag tussen de jonkies! Of wil je ons weg hebben....Nee hoor flauw grapje natuurlijk! Liefs Duveltje
Hier is de link naar de club '30-plussers en zwanger worden': http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=87990 Om het forum overzichtelijk te houden sluit ik dit onderwerp, als jullie het niet erg vinden. Heel veel succes met zwanger worden allemaal! Groetjes, Wendy