hallo even een vraagje? ik ben morgen 2 weken overtijd! ik heb vorige week een test gedaan die was negatief gister en vandaag een test gedaan gister van etos en vandaag kruidvat kreeg bij allebei een heeeeeellllllll licht streepje betekent dit zwanger of niet???
ik moet er indd een foto van zien. heb je binnen de 3min het resultaat bekeken? dus niet na een half uur, want dan komt er meestal een 2de lichte streep...deze is dan negatief!!
nee zijn van vanmorgen en krijg hem niet op de foto duss helaas! alsi k van de week nog een test doe maak ik gelijk een foto! na 2 weken had het wel een dikke streep moeten zijn tog? me ongi gevoel is wel weg dacht elke keer te voelen dat het eraan kwam maar nu niet meer vanmorgen werd ik aardig misselijk wakker gister gespuugd hmm
Je zou idd zeggen dat je een duidelijke streep zou moeten hebben, maar mss had je een laat ei of ben je een van die uitzonderingen die pas heel laat positief test. Wat iemand eerder al vroeg, kwamen de strepen binnen de aflees tijd?
ow sorry ja binnen een minuut stonden ze er bij de kv moest er een plusje dus dat streepje is heeeelll licht maar hi jstaat er wel!
Dat lijkt me vrij duidelijk dan Ik zou zelf later nog wel een keertje testen om een duidelijkere test te krijgen, maar alvast voorzichtig gefeliciteerd
Oei ..... de plustesten van KV zijn vaak niet zo goed als ze een licht streepje geven en die eigenmerk van etos (met een blauw streepje) heb ik ook al vaak vals positief (ook heeeel licht streepje) voorbij zien komen Probeer eens een KV 2 voor 5 euro of een digitale van clearblue.
ben nooit aan de pil geweest en gewoon 28 dagen wou wel is 1 of 2 dagen schelen 9 feb 1ste dag van de laatste menstruatie
Weet je ook wanneer je eisprong heeft plaatsgevonden ?? (via ovu testen of tempen), want als je niet zeker weet of je eisprong is geweest, kan je ook niet van "overtijd" spreken.
Dat ben ik eigenlijk wel met je eens maar als ikkee een heel regelmatige cyclus heeft en niet net van de pil af is oid en nu twee weken later is dan normaal dan lijkt me dat toch vrij aardig "overtijd". Ik zou ook volgende keer een 2 voor 5 Kv testje doen.