ja ik ken het ben ook ineens beroerd geworden (maagzuur, braken) maar heb toch nog die steken in me lieze en branderig gevoel bij mijn baarmoeder je word er zo onzeker van het voelt alsof je ongesteld moet worden maar je hoopt van niet omdat je die gekke symptomen hebt
Heb goede hoop hoor heb op 8dpo licht positief getest om 18.00 uur en dag erna in de ochtend een duidelijke streep op kv2v5!! Ei kan niet eerder geweest zijn.. wel twijfel ik of mn lf misschieb korter is en mn nod maandag is ipv woensdag.
ahh jammer ik zit nu op 2 dagen voor me menstruatie en heb steeds steken en doorzichtige afscheiding dus ben bang dat het hem bij mij ook niet geworde is
Hallo allemaal, Ik heb 23 juli mijn laatste menstruatie gehad. Dit is onze eerste ronde, dus geen idee hoe mijn cyclus is (had spiraaltje). Ik verwacht dat ik ergens deze week mijn NOD heb, zo spannend. Ik ben sinds een paar dagen vermoeid en ben met vlagen misselijk. Mijn onderrug doet zeer, net als mijn borsten en ook heb ik last van een zeurende pijn boven m'n schaambeen. Ook moet ik vaak plassen. Ik weet dat dit ook symptomen kunnen zijn van een menstruatie, extra spannend dus. Morgen misschien een testje wagen?
Ik heb helemaal geen symptomen of kwaaltjes..volgende week woensdag mijn nod. Ik denk dus ook dat ik echt niet zwanger zal zijn. Maar we wachten af..
Spannend dames! Hier ook de bibbers...mijn NOD dag is maandag, dus ik moet nog een week geduld hebben... Maar kon t niet laten en heb een extra gevoelige test besteld...misschien niet zo slim Mijn symptomen: 3dagen geleden witte afscheiding slijmerig, dat stopte. In mijn rechterzij steken en een weeig gevoel in onderbuik. Nu 2dagen misselijk, niet heel heftig, maar licht... Wanneer gaan jullie testen? liefs Lobbi
echt waar ! ooh spannend allemaal zegik had de 16e mijn no heb toen 2 dagen heel lich bloedverlies gehad alleen bij het afvegen als ik ging plassen en sinds dien helemaal niks meer dus ik ga het deze week nog aankijken en als ik niks heb testen ! laat me weten hoe het bij jullie af is gelopen