Hallo, Vandaag eventjes een harde buik. Hierdoor kon ik goed voelen tot waar mijn baarmoeder kwam. Deze komt tot net tegen mijn navel aan.. Ik ben nog maar 15 weken, is hij dan niet veel te groot al? Ik heb ook al een behoorlijke buik en met de termijnecho ook vooruit gezet.. het is mijn 3e zwangerschap, ik weet niet of dat ermee te maken kan hebben? Groetjes, Jipje
Klopt ivm 3e zwangerschap. Dit is mijn derde zwangerschap ben nu 16 weken en hij zit ook rond mijn navel. Uitgelegd voor de verloskundige de vorige keer. Ik kijk ook wel 20+ weken zwanger
Ja hoor heeft echt met de meerdere zwangerschappen te maken. Hier nu zwanger van nummer 4 en baarmoeder ligt ook hoger dan gemiddeld maar kindje is van normale proporties (tot dus ver)
Gelukkig heeft het daarmee te maken was al bang voor suiker.. @Emm27 die 5+ maanden buik herken ik.. stond laatst te praten met een collega die 28 weken is van haar 1e en een andere collega (die ik bijna nooit zie) vroeg of dat we even ver waren
Hier liep de buik wel teveel voor, als in met 16 weken navel al gepasseerd. Geen zwangerschapsdiabetes (wel op getest) , wel een te groot kind. Dus bij mij is t een combi van kind die 2,5 week voorloopt op groei en eerdere zwangerschap. Ik word dan ook eerder ingeleid.
Toevallig vroeg ik me dat ook af. Ben 23 weken en mensen vroegen al wanneer ik moest bevallen (slik). De vk zei gisteren dat mn baarmoeder +3 boven navel zat. Ze zei eerst ‘je ligt voor’ en corrigeerde zichzelf toen met ‘dat is bij een tweede/derde zwangerschap heel vaak zo. Dus toen weer gerust.
Jahoor herkenbaar. Hier nr 3 en mijn baarmoeder zit ook vanaf het begin hoog. Grote buik ook. Er zit een gemiddeld kindje in. Je lijf is eerder zwanger geweest en weet hoe het werkt,is Al eens opgerekt geweest dus heel normaal. Bijzonder he
Ja zeker bijzonder.. begin de baby nu wel goed te voelen, terwijl ik dat bij de eerdere zwangerschappen al eerder voelde.. waarschijnlijk omdat hij zoveel ruimte heeft om te zwemmen nu haha