Ik heb mijn jaaropgaaf ontvangen. En nu denk ik dat het bedrag wat erop staat niet klopt. Ik heb mijn bruto loon van 12 maanden en mijn bruto vakantie geld bij elkaar opgeteld. Dat bij elkaar zou toch mijn brutoloon moeten zijn? Ik heb geen eindejaarsuitkering, lease auto, bonussen of iets dergelijks. Het bedrag op mijn jaaropgaaf is ruim 2 duizend euro hoger als waar ik op uitkom.
Nee niks van dat alles... Ik heb wel in september loonsverhoging gekregen. Dit heb ik ook meegerekend.
Kijk anders eens op je loonstrookje van december, klopt het bedrag wat daar staat wel met je jaaropgave? Zo niet dan zou ik even navraag doen bij je werkgever.
Oh uhm... krijg je misschien een hogere reiskostenvergoeding en dat je daar belasting over moet betalen? Dat is bij mij nl wel zo. Okay, dan hebben we het over 6 euro belasting per maand.... maar toch.
Het is een beetje lastig van afstand te zeggen. Staat er echt bruto loon op je jaaropgaaf of staat er loon loonheffingen?
Ik dacht ff hier vragen of ik niks over het hoofd heb gezien...maar nee dus. Heb ff gebeld en ze gaan het uitzoeken.