Vanmiddag inimini beetje (stippeltje) bruinverlies gehad, verder niks. Volgens mij heb ik normaal ik het begin van de menstruatie wel bruinverlies maar dat is dan meteen een flinke veeg. Morgen 2-4 dagen overtijd
Goedemorgen. Vraagje: waarom doe je dan niet gewoon ff kruidvat zwangerschapstest? Lijkt me duidelijker dan symptomen analyseren.
Omdat het alleen van de 31e kan zijn en het dan dus nog te vroeg is om te testen. Lijkt erop dat m'n eisprong sowieso verlaat was. Net met lopen steekjes in m'n lies. Heb al een paar dagen een beurs gevoel onderin m'n buik aan een kant.. Ben benieuwd of en wanneer de menstruatie komt.
Ik heb ook steeds meegelezen met je verhaal en ben stiekem ook wel benieuwd hoe het afloopt Maar ik weet met toen ik zwanger was ik ook steeds last had rechts onderin mijn buik. en een week voordat ik positief testte een klein beetje bloed verlies had.. (Waarschijnlijk innesteling geweest) en toen dacht ik ook ongesteld te worden. Dus mij komen al je dingen erg bekend voor! En ben erg benieuwd naar wanneer je een test gaat doen? haha
Hahaha leuk om te horen! Heb wat heel licht verlies, is haast dat ik denk: is dit urinekleur of iets anders? Neigt meer qua kleur naar wat gele afscheiding maar kan het ook bestempelen als minimaal oud bloed. Die steekjes heb ik alleen gehad bij m'n vorige zwangerschap. Heb ook helemaal geen menstruatietekenen zoals kramp oid. M'n gedachten gaan ook erg heen en weer. Enerzijds denk ik: ik ben waarschijnlijk nog niet overtijd want m'n eisprong was gewoon later en m'n cyclus dus langer, dus de kans dat ik zwanger ben is heel klein: m'n menstruatie moet gewoon later komen. Anderzijds waren we bij ons eerste kind ook meteen zwanger, dus zijn we heel vruchtbaar of is dat toeval geweest? En dan met voor het zingen de kerk uit en 1x.. Hoe groot maakt dat de kans? Aan de andere kant die steekjes en dat beurse gevoel, dat had ik alleen toen ik zwanger was. Vannacht ook gedroomd over een verhuizing, volgens mij staat dat symbool voor een nieuw iets? Ik droomde bij m'n vorige zwangerschap heel veel tussen ovulatie en NOD. Ik rook deze week ook een heek sterke lucht terwijl m'n man het niet rook, bij m'n vorige zwangerschap had ik dat ook. Zoals je hoort: ik heb geen idee Ik kan denk ik zondag pas testen omdat het dan 2 weken na de gemeenschap is
Hou je ons dan wel even op de hoogte?? Ben nu wel heel benieuwd! haha Succes! en knap dat je het zo lang kan volhouden om niet te testen zeg!
Ik kan je in ieder geval vertellen dat er nog steeds niks van een menstruatie in zicht is, 3-5 dagen overtijd nu.
Ooh spannend! Ik testte positief op 10dpo dus je zou een testje kunnen wagen vandaag/morgen? Haha ik wordt gewoon zenuwachtig voor jou!
Hahaha leuk al dat meeleven! Mamavandaisy deden jullie toen ook aan voor het zingen de kerk uit? Misschien persoonlijke vraag maar aangezien onze situatie vergelijkbaar is, ben ik benieuwd hoe groot de kans is. Vorige zwangerschap testte ik op 13DPO en toen was de streep enorm licht en de tweede test van diezelfde dag (+zelfde urine) alleen indroogsteep. Heeft denk ik dus weinig zin om zegmaar 11DPO te testen
Elke zwangerschap is weer anders dus een test kan altijd anders aanslaan nu. Toen ik dat las van dat je het zo koud had, dat had ik ook! Vlak na de innestelingstijd (volgens mij zo terugdenkend). Klein beetje bloed verlies kan ook duiden op innesteling. Maargoed misschein zitten we nu met zn alle wel te zoeken naar dingen die helemaal niks hoeven te betekenen. De kans dat je zwanger bent is iig wel aanwezig want de methodes die je gebruikt hebt zijn nooit veilig. Maar volgens mij spring je een gat in de lucht als je echt zwanger bent als ik het zo hoor! Spannend! Ben benieuwd!
Ja zou wel heel bijzonder zijn! Nu alleen duidelijk gele afscheiding, is echt niet bruin (meer). Vandaag gelukkig veel afleiding, gaat de dag snel
Liep langs de action en heb meteen 3 verpakkingen testen gehaald.. Sta je daar aan de kassa met je kind van 4 maanden
Ik had vanmiddag met afvegen een beetje helderrood bloed. Normaliter pak ik meteen een tampon maar ik dacht: ik word toch niet ongesteld. Na dat afvegen is het ook weggebleven. Dit bevestigd voor mij eigenlijk alleen maar dat ik inderdaad niet ongesteld word en dat de (als het die kleur al was..) bruine afscheiding gister ook niet het begin van de menstruatie betekende. Gisteravond gemeenschap gehad dus denk dat het daarvan komt (of innesteling?).
Je houd het spannend hoor! Hier gebruiken we altijd condoom tenzij ik er zeker van ben dat ik op dat moment niet vruchtbaar ben... en mijn cyclus is altijd regelmatig.. (en eisprong kan ik voelen) blijkbaar heeft mn mannetje Super zaad?!
komt een beetje als aandacht zoeken over nu ondertussen, Misschien niet zo bedoeld, maar als je toch 6 testen hebt liggen. Doe er 1 of 2 en dan weet je het. je zei 9 juni 2-4 dagen overtijd (dus kun je testen) en later zeg je dat je zondag weer pas kan testen beetje tegenstrijdig. Maar als je zwanger bent gefeliciteerd