Periodieke onthouding/voor het zingen de kerk uit -> toch kans?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bureau, 8 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    Masami: misschien handig als je het hele topic leest voordat je een oordeel geeft. Als je goed had gelezen heb ik 1 zwangerschapskans van deze maand en dat zou zijn van 31 mei. Dus tel daar twee weken bij op en je komt uit op aankomende zondag/maandag.

Ik ben inderdaad zoveel dagen overtijd maar testen zal daarom geen nut hebben. Eisprong is sowieso later geweest dus, dus het zal "normaal" zijn dat ik nog steeds niet ongesteld ben. Als je maar 1x gemeenschap hebt gehad in een maand dan tel je daar die twee weken bij op en eerder testen zal dus geen nut hebben.

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je bedoelt denk ik 2 weken optellen bij de eisprong? Dat is namelijk je NOD.

Je kunt wel 2 weken bij de sex optellen, maar als die sex dus niet rond de eisprong was, is de kans nihil dat je zwanger kunt zijn.

3. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Volgens mij is er altijd een kleine kans...

4. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    Weet ik Be Happy maar als ik uitga van de periode van mijn vorige cyclus dan ben ik 4-6 dagen overtijd. Maar kennelijk is m'n cyclus niet regelmatig en is m'n eisprong dus later geweest en is m'n NOD onbekend, vandaar dat ik dus maar 14 dagen optel vanaf de gemeenschapsdag.

5. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Zo had ik het ook gewoon gedaan hoor Bureau. Er is maar 1 kans dus mocht je door die ene kans zwanger zijn geworden dan moet je eisprong ook rond die tijd zijn geweest dus dan + 14 dagen.

Ach gewoon nog even aankijken, ik zou me er niet druk om maken :) de kans blijft alsnog vrij klein, maar is altijd aanwezig!

Succes met wachten, ik ben benieuwd!

6. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Gelukkig ben ik handig en heb het hele topic doorgelezen.
    Vandaar ook mijn reactie.
    Misschien moet jij je hele topic zelf nog eens doorlezen.

Zoals je al aangeeft weet je zelf niet hoe je cyclus momenteel is, dus als je dan toch 6 testen hebt liggen.

7. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik, als testverslaafde, had ze waarschijnlijk al alle 6 opgemaakt. Maar goed, niet iedereen is zo. Misschien is Bureau bang om teleurgesteld te worden.

8. loirinha

loirinha Bekend lid

12 feb 2015
    504
    0
    0
    NULL
    NULL

Haha erg he ;) mijn baby is nu 4,5 m en ik ben 10 weken zwanger weet precies hoe je je voelt ;)

9. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    Ik ga niet testen als het nog geen zin heeft, lijkt me vrij simpel en logisch. Prima dat er andere mensen zijn die wel veel testen (wat ik ook kan begrijpen). Maar ik zie het nut er niet van in.

Sinds vanmorgen bloedverlies, waarschijnlijk dus alsnog ongesteld geworden. Wel apart want ik heb helemaal geen menstruatiekramp terwijl ik er normaal erg beroerd van ben.

10. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    Zo weinig leeftijd ertussen dan :D Gepland of niet? Gefeliciteerd met je zwangerschap!

11. loirinha

loirinha Bekend lid

12 feb 2015
    504
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja er al ongeveer 11 maanden tussen zitten straks,niet echt gepland maar ook niet ongepland ik ben na de geboorte niet aan de ac gegaan om te kijken wat zou gebeuren, maar omdat ik pcos heb niet verwacht dat ik zomaar ineens en vooral zo snel zwanger zou zijn.

12. Tolando

Tolando Lid

12 sep 2014
    64
    0
    6
    Cafetaria
    En hoe is het nu?
    Heb het topic gelezen en zijn nu toch wel een aantal dagen verder, en ik ben benieuwd :D
    Loos alarm?

13. Sharonn

Sharonn Actief lid

5 feb 2014
    127
    0
    16
    Mijn cyclus was ook niet regelmatig hoor na mijn bevalling. Ik werd wel gelijk weer ongesteld, maar het ga na 4 maanden weer rommelen. En zelf nu, 10 maanden verder, ben ik het nog steeds niet regelmatig :) Ik denk dat hier een wens en realiteit door elkaar word gehaald.

14. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    Nee, was inderdaad niks, alleen langere cyclusronde :). Geen pijnlijke menstruaties meer zo te merken dus dat is fijn!

Deel Deze Pagina