permanent en zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Madelin, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelin

Madelin Lid

7 jun 2012
    59
    0
    0
    Dierenambulance
    Provincie Groningen
    Halloo!

ik ga zaterdag een permanent zetten, en ik vroeg me af of ik voor die tijd mijn haar ook moet wassen? zo ja wanneer?

en dan ook met conditinor?

en hoe is jullie ervaringen met permaneten en zwangerschap??

GroeTJes

2. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Nat haar is wel het fijnst met permanent zetten, conditioner zou ik niet doen.. Word je haar zo glad van;) En permanent zat hier beter dan ooit hihi :)

3. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Ooit ergens een keer gehoord dat je haar blonderen slecht in voor de kleine? Of bedoel je dat niet? *een leek in alles dat met haar te maken heeft*

4. Daphne1990

Daphne1990 Actief lid

25 apr 2012
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meestal wast de kapper t wel voordat ze t erin zetten..
    Mijn kapster raadde mij iig af om tydens de zwangerschap het haar te permanenten..

5. cooksie

cooksie Bekend lid

24 aug 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    Bedenk wel dat door de hormonen permanent en haarverf heel anders kunnen uitvallen. Hier mijn standaard haarkleuring die ik altijd gebruik opeens heel anders van kleur tijdens mijn zwangerschap.

6. Madelin

Madelin Lid

7 jun 2012
    59
    0
    0
    Dierenambulance
    Provincie Groningen
    Okee.. Nou ik verf het al een dikke.jaar niet meer omdat me haar daar ontzettend kapot is gegaan..

Maar.. Ik.hoor indd veel verschillende verhalen.. De 1 heeft een top ervaring en de andere niet..maar ik heb de hele zwangerschap genoeg tegen me gehad.. Maar last van me hormonen heb ik niet! In welk opzich dan ook!

7. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    zowiezo geen conditioner gebruiken komt er een laagje over je haar en dan kan de permanent niet goed pakken heb namelijk kappersopleiding gedaan alleen moest er mee stoppen en het kan idd in zwangerschap anders uitpakken

Deel Deze Pagina