Halloo! ik ga zaterdag een permanent zetten, en ik vroeg me af of ik voor die tijd mijn haar ook moet wassen? zo ja wanneer? en dan ook met conditinor? en hoe is jullie ervaringen met permaneten en zwangerschap?? GroeTJes
Nat haar is wel het fijnst met permanent zetten, conditioner zou ik niet doen.. Word je haar zo glad van En permanent zat hier beter dan ooit hihi
Ooit ergens een keer gehoord dat je haar blonderen slecht in voor de kleine? Of bedoel je dat niet? *een leek in alles dat met haar te maken heeft*
Meestal wast de kapper t wel voordat ze t erin zetten.. Mijn kapster raadde mij iig af om tydens de zwangerschap het haar te permanenten..
Bedenk wel dat door de hormonen permanent en haarverf heel anders kunnen uitvallen. Hier mijn standaard haarkleuring die ik altijd gebruik opeens heel anders van kleur tijdens mijn zwangerschap.
Okee.. Nou ik verf het al een dikke.jaar niet meer omdat me haar daar ontzettend kapot is gegaan.. Maar.. Ik.hoor indd veel verschillende verhalen.. De 1 heeft een top ervaring en de andere niet..maar ik heb de hele zwangerschap genoeg tegen me gehad.. Maar last van me hormonen heb ik niet! In welk opzich dan ook!
zowiezo geen conditioner gebruiken komt er een laagje over je haar en dan kan de permanent niet goed pakken heb namelijk kappersopleiding gedaan alleen moest er mee stoppen en het kan idd in zwangerschap anders uitpakken