Ben 16+5 vandaag net op de wc had ik een flinke klodder, zeer zeker een topje van flinke duim aan slijm, doorzichtig met beetje wit tusendoor, zeker GEEN glimp van geel. me urine staat op de kweek bij de hA voor evt blaasonsteking, maar is dit zorgelijk? lees van vele dat het geel " normaal" is. Sorry ben momenteel door bepaalde dingen erg onzeker. straks neem ik contact op met de VK als de uitslag er is, maar hoor graag ervaringen. Dank je wel
hey, ik heb dat ook veel gehad deze zwangerschap, echt hele slijm'proppen' af en toe, zal in de meeste gevallen echt normaal zijn hoor! zolang je verder geen bloed verliest, geen pijn hebt of geen andere rare dingen voelt zou ik me geen zorgen maken en als je je wel zorgen maakt altijd even je vk bellen, daar zijn ze voor
ok dank je wel! ja mag al 16 min bellen voor de uitslag voor me urine test maar de dokter is gewoon niet bereikbaar GRR telefoonlijn ligt er gewoon uit. stelt me wel gerust dank x
slijmprop klinkt het dat hoort ook bij de zwangerschap niet iets om zorgen om te maken is heel normaal dat je lichaam hard aan het werken is