Poeh, ik lees op steeds meer plekken op internet dat je tóch gewoon je haar mag permanenten in je zwangerschap en daar ben ik heeeel blij mee! Ik heb echt afschuwelijk haar op dit moment. Ze zeggen dat je haar veel voller wordt..nou bij mij niet...het is snel vet, het hangt en ik krijg er niks geen volume meer in. Ik mis mijn krulletjes. Verheug me nu al op permanent hoera!
Hoi, Hahah ja mag gewoon net als verven hoor..lekker he? Tsja ik zag mezelf ook al met een mega volle bos mooi en weelderig glanzend haar...hihi nope niet voor mij. Futloos, slap enneh tsja every day a bad hairday hahaha Geniet van je permanentje! Groetjesss, Mili
Fijn hè? Je moet er wel rekening mee houden dat een permanent of verven heel anders kan uitpakken dan je gewend bent.... Succes!
Hahha ik verf mn haar altijd zelf enneh het pakt bij mij donkerder..hihi had een mooie donkerbruine kleur en werd bijna zwart ach staat ook leuk!
Het kan inderdaad zijn dat door de hormonen in je lichaam je permanent anders uit valt. Maar dat geld ook voor de kleur. Ben zelf kapster en probeer alles uit. En heb afgelopen week mijn haar van donder bruin naar knal koper gekleurd... alleen op sommige plekken is de kleur minder dekkend... Dus ja het kan wel degelijk anders uitvallen dan dat je eigenlijk wilt
Ik heb +-/ een week (29 feb) gelden mijn haar laten permanenten. Ik blijk nu zwanger te zijn. Mijn permanent heeft toch heel goed gepakt.