mijn zoontje moet dit jaar suprises gaan maken en er moet dus ook een gedicht bij komen, nou daar zit het probleem, kan absoluut niet dichten.. dus wie zou voor een leuk gedicht willen verzinnen. Het is voor Sanne, haar hobby's zijn Hockey en buitenspelen en ze krijgt een balpen en een stuiterbal.. De suprise wordt een hockeystick.. alvast bedankt!
Ik ben ook niet goed in dichten. Meestal gebruik ik het rijmwoordenboek er gewoon ff bij. Soms heb je ook wel kant en klare gedichten staan op internet. Gewoon ff googlen, dan vind je vast wel iets.
oke.... hier dan een beginnetje.... als de volgende dan verder dicht moet het goedkomen dacht ik zo.... Lieve Sanne, Jij bent een leuke meid, die graag speelt in een team Ja dat heeft de gluurpiet gezien! Hockeyen kan je als de beste ............
dus er kan maar een ding resten, je krijgt van deze goeierik, een reuze mooie hockeystick nu moet je dusmaar zoeken gaan naar iets om tegenaan te slaan
Oh, nog meer mensen die graag dichten? Ik ben ook bezig met een gedicht, alleen heb even totaal geen inspiratie! Ook dit jaar liet Sint weer eens zijn hersens kraken, Om voor Jurgen een gedicht te maken. Want wat moeten we nu weer schrijven over die vent? Die slappe klets die iedereen al kent? Sint sloeg een diepe zucht. Hij weet wel dat ie vorig jaar Simone had bevrucht. Hij was de dader, en is nu dus vader! Daaruit is Kenji geboren, en die kan zich soms ook flink laten horen. Als je hem ziet zitten met Kenji op zijn arm, dan wordt je hart toch helemaal warm. Met dank aan Pluk.
maar alleen iets meppen kan toch niet dat hoorde ik hier net van piet een score moet je gaan noteren op een blaadje, niet op je kleren waarmee kan je dat toch doen? had je al iets in je schoen? of waren dat veel pepernoten van die kleintjes? of meer grote? tja sint is al een beetje oud en er gaat soms wel iets fout dus hier dan ook erbij een tweede cadeau, dan word je blij
dus ga nu maar snel iets zoeken en netjes doen zonder te vloeken dan kan je zo snel naar buiten om daar wat rond te gaan stuiten ik ben wel snel, maar niet persee goed. heb een topper gehad, en daar ben ik nog trots op denk dat iedereen altijd huivert als ik ze trek, ik ben wel van de minimaal 2 a4tjes namelijk8)
Ja maar meer krijg ik op het moment niet verzonnen. En ik ben normaal gesproken ook van minimaal twee A4-tjes. Dus hij moet nog véél langer!
@guppienl, is idd een lange, maar ik kan er zeker wel wat mee, klint in ieder geval goed..dank je wel..
Lang hoef ik niet voor hem op zoek Kenji staat voorin mijn boek Het hoofdstuk met de allerkleinste dat ook vaak de liefste en fijnste En wat lees ik allemaal hier papa heeft ook veel plezier met spelen en met knuffelen al is het soms wel buffelen en ook zo'n mooie mama erbij daarvan word de sint heel blij Jaja, sint kent heel veel mensen dus hij weet echt al jou wensen Je grootste wens heb je al gehad van de mama van je schat dus nu een kleinigheid van mij hopelijk word je ook nog blij van het cadeautje hier voor jou van de sint,niet van je vrouw zing nog maar een lied voor sint, en meteen een voor je kind en dankom ik nog even zacht naar kenji gluren in de nacht dan zeg ik nu tot volgend jaar en is mijn gedicht voor jou nu klaar
Guppie, hartstikke bedankt hoor. Daar kan ik wel wat mee, met wat aanpassingen en flink wat humor er door. Eliesja, nee hoor, mijn man leest best vlug.
is nog niet zo heel lang. je zou tussenvoegingen kunnen doen, over papa helpen met het slopen van een kastje dat hij wil bouwen, en het pikken van zijn gereedschap en dat papa nu eindelijk die racebaan kan kopen die hij al zo lang wilt hebben, en dat hij mag oefenen als klimrek....
mijn moeder kan het ook,als we samen gaan zitten ben je echt de pineut maar ik ben niet van de serieuze jaarherkauwers, dat kan ik niet.
Nee weet ik, maar kreeg ineens weer wat inspiratie na jouw creaties. Ik heb dus alweer een stukje erbij.