Zijn jullie wel eens mensen op een forum tegengekomen die je in het echt ook kent? Dus mensen die je al kende voordat je ze op het forum tegenkwam. Ik heb namelijk het idee dat ik iemand ken op een forum en weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. Ik merk dat ik daardoor erg let op de dingen die ik post. En dat forum heb ik juist ontdekt omdat ik mijn ei kwijt moest. En dat lukt nu niet meer zo goed.
Ja, 3 keer! één keer heb ik diegene er op aan gesproken omdat ik hier anoniem ben. Ik vond het wel fair dat zij wist dat ik 'meelas' Ook Bossie is een bekende van mij, kwam haar ook toevallig tegen! Zij weet ook wie ik ben. Ik ken iemand die niet weet dat ik hier ook ben, zij is ook niet zo actief. In vind wel dat dit een openbaar forum is waarbij iedereen zo mee kan lezen. Als mensen dan met eigen naam/namen kinderen op het forum gaan zijn ze behoorlijk herkenbaar. Ik voel me dan niet meer verplicht om te gaan melden dat ik ze ken. Als ze dan niet willen moeten ze anoniem gaan.
Jaa, een goeie msn vriendin van me die ik al tijdje ken die zit ook op dit forum, en nog een kennis van me! En heb door dit forum ook nog 2 leuke vriendinnen erbij..En voor de rest mijn matties van zp.
Ik ken meerdere mensen hier en zij kennen mij ook. En dan bedoel ik niet de juni-mama's die ik ken door dit forum. Een vriendinnetje van mij van vroeger herkende mij toen ik net zwanger was van Finn. Super leuk! Elkaar heel lang niet gezien, en dan nu toch weer wat contact. Maar verder zit ik hier niet echt anoniem, dus maakt het mij ook niet zo uit als mensen uit mijn omgeving mij herkennen. Maar het is niet zo dat ik met heel persoonlijke dingen hier smijt hoor.
Nee, ik heb tot nu toe niemand herkend. Vaak let ik wel op de handtekening, of ik bekende namen tegenkom . Wat betreft je ei kwijt kunnen, ik ben bewust redelijk anoniem hier. Als je geen namen, datums of plaatsen meldt is het voor een ander denk ik niet zo makkelijk om iemand te herkennen.
Ben ik benieuwd of ik jou ook ken, ik weet namelijk ook wie Bossie is haha. Verder nog 1 zeer goede bekende hier, en 1 die ik ken van gezicht. En 2 weken terug heb ik Ons Kleintje leren kennen, super leuk om haar nu eindelijk eens in het echt te ontmoeten.
iedereen die ik in het echt ken op het forum ken ik via het forum. (de juni mamas dus oa sarah84 ). Alleen het vrouwtje dat bij mij mijn bruidsmake up heeft gedaan zit ook op het forum en daarom volgen we elkaar nog af en toe. En 1 keer kwam ik de schoonzus van mijn beste vriendin tegen (die zie ik altijd op verjaardagen enzo). Had ik helemaal geen problemen mee maar was wel jammer dat ik daar achter kwam na dat ik een flink meningsverschil had gehad met haar op het forum
Ik let op internet sowieso wel op wat ik plaats. Ik heb er geen zin in dat mensen die ik vaag ken alles van me kunnen vinden. Kom nog al veel bij klanten en die hebben niks met mijn rpive leven te maken. En ik heb ook bewust een nickname die niemand bij mij verwacht dus dat scheelt.Ik heb wel op alle forums dezelfde nickname.
Ja, ook hier een bekende op het forum. Shaddix en haar mooie zoon waren praktisch familie. Onze exen zijn familie van elkaar en toevallig ook allebei eikels Toch een mooi contact aan overgehouden <3. Ik denk dat Shaddix en ik geen geheimen voor elkaar hebben en dat maakt het iig voor mij niet vervelend. Een forum is nou eenmaal een openbare aangelegenheid. Daar heb je altijd de kans om bekenden tegen te komen. Het is aan ieder op zichzelf om anoniem naar buiten te treden of niet
Jep, een oud klasgenootje, nichtje en een goede vriendin van me. Alle 3 de keren werd ik aangesproken of ik degene was wie ze dachten Het maakt mij opzich niet uit of er mensen zijn hier die me kennen of niet.
Ik heb volgens mij wel wat meelezers. Zo hoorde ik vanmorgen dat er aan het andere kant van het dorp bekend is dat ik zwanger ben. Nu weten in real life nog maar heel weinig mensen het, dus vermoed dat het hier vandaan moet komen. En kreeg een felicitatie via hyves maar diegene houdt vast haar mond wel.
Ik ken butterfly van de zwangerschapsgym en komt niet uit dezelfde stad als wij. Dus ik denk het niet Maar goed Ik ken/ weet wie het zijn: butterfly, Jada08, Fontana en een paar april mama's van vroeger ( zwangerschapsgym en meetings)
Heb weleens gedacht aan een meelezer. Maar nee niemand kent mij hier en dat zou ik ook graag zo houden Weinig mensen ( alleen ouders en broers en zussen) weten van onze geschiedenis, want dat willen we niet. Maar hier staat dat dus wel open en bloot. Dus nee niemand kent mij. ( hopelijk) Zowel dan hoor ik dat graag. ( via pb dan uiteraard)
Ik hoef ook niet anoniem te zijn maar bepaalde personen hoeven niet alles te weten. De kans is groot dat er dan dingen verdraaid worden en doorgegeven aan anderen. Bepaalde relaties kunnen daar niet zo goed tegen.
Oke dan ken ik haar denk ik ook niet... . Denk dat hier wel meer bekenden zitten maar die herken ik gewoon niet.
Ik ben hier nog nooit een bekende tegen gekomen, maar de kans is natuurlijk best groot dat er wel bekenden zitten hier. Ik let er eigenlijk niet zo op en het maakt me ook niet uit verder, ik heb geen geheimen .
Ik ben nog niet herkent hier. En ik zou t wel fijn vinden als iemand mij herkent En trouwens ik heb ook nog niemand herkent..
Mijn zus zit hier ook, zij heeft mij hier gevonden ipv ik haar. Ze heeft dit voor mij geheim gehouden tot ze zwanger was Verder volgens mij niemand..