permanent make up wat kost dat? en doet het pijn?

Discussie in 'De lounge' gestart door bibi2009, 26 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bibi2009

bibi2009 Niet meer actief

:DIk wil het zo graag permanent make up.
    Maar doet het pijn?
    en wat zijn de kosten hier van ongeveer?
    Groetjes bibi

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    mag ik vragen waarom je dat wilt?

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

4. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    het is duur, pijnlijk en zooo zonde van je gezicht! na 3 maanden schijnt het al te vervagen en bruin oranje te worden!

5. bibi2009

bibi2009 Niet meer actief

ik heb gehoord dat het na 5 jaar weg is.
    Maar ben al dood bang voor naalden :$
    Ik wil het graag zo dat ik niet meer lang voor de spiegel hoef te staan.
    elke ochtend lijntje onder me oog en boven me oog.en ik zit nu in een drukke tijd ik heb net werk gekregen en een peuter en een baby.Ik dacht lijkt me makelijk

6. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ja ik heb weleens gehoord van mensen die ook dachten dat het na 5 jaar weg zou zijn en 15 jaar later zit t er nog :D dus denk goed na!

7. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    mijn moeder heeft haar wenkbrauwen laten doen omdat zij het zonder bril niet meer goed kan zien en met bril er dus niet echt bijkan haha ze is super tevreden en heeft het nu 4 jaar en is nog steeds erg mooi!

8. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik heb het ongeveer 4 jaar geleden laten doen. Een dun lijntje boven en onder en echt erg strak gezet. De prijs was toen 275 euro maar ben er nog steeds zeer tevreden mee. Ik moet wel eerlijk zeggen ik vond het behoorlijk pijnlijk, het werd wel verdoofd met vloeistof in een naaldje en daarna voelde je niet veel meer maar het verdoven was echt erg pijnlijk. Een gewone tatoage is veel minder pijnlijk.

9. Pantoefje

Pantoefje Niet meer actief

Ik heb het laten doen, wel een subtiel lijntje hoor,ziet er echt heel natuurlijk uit. Je kunt het nl altijd wat dikker maken als je een keer op stap gaat of wat dan ook. Je moet het nooit heel dik laten zetten want vervagen lukt niet..

Ik was 145 euro kwijt, ze doet het wel heel erg goed. Is in Valkenswaard gebeurd. impresss.nl

maar bij mij zou het niet erg zijn mocht het langer blijven want is echt een natuurlijk lijntje maar geeft me wel net dat extra (voor mezelf in ieder geval haha). want ik heb het ook te druk om dat iedere ag te doen. Nu alleen mascara en oogpotloodje.
    Ik zou het ook echt nooit onder je ogen laten doen.

Succes!!!

10. Pantoefje

Pantoefje Niet meer actief

en ja, in het begin is het best wel even pijnlijk.,,,ik had erna voor last, 3/4dagen maar moet wel zeggen dat ik erg gevoelige ogen heb en snel last heb.

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    alleen voor een lijntje onder je ogen? dat is toch seriously in 10 seconden gebeurt.

12. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ik heb 5 jaar geleden mijn wenkbrauwen laten tatoeeren.
    Maar aangezien ik een zeer dunne huid heb, moest ze bij mij een extra fijne naald gebruiken, met als gevolg dat ik dus wel 5 keer moest ipv 3 x.
    Nou eerlijk gezegd had ik het na 3 x wel bekeken en ben niet weer geweest.
    Je ziet er nou niets meer van, heb tot vorig jaar nog een paar hele lichte stipjes gehad maar ook die zijn weg.

Tsja wat is pijn?Lekker voelt het niet...
    Weet de prijs zo niet meer,

13. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ik heb zo'n 2 jaar geleden mijn wenkbrauwen laten doen (hairstroke) en toen betaalde ik € 350,- Of het pijnlijk is tja het is geen pretje :) het is wel gevoelig. Maar de pijngrens verschilt natuurlijk per persoon.

14. Que

Que Niet meer actief

Ik zou er niet aan beginnen. Je bent al bang voor naalden. Het is net als een echte tattoo wordt het met naaldjes gedaan. En stel je voor dat je het door de verkeerde laat doen of je beweegt net even, nou daar zit je dan met een scheef gehavend lijntje op je gezicht. Bij een tattoo kunnen ze dat weer weg werken, maar dan krijg je een lijntje wat 2x zo dik is.

Sta bijwijze van spreke gewoon iedere dag een uur voor de spiegel dan dat je permanente make-up gaat doen. T is echt zonde van je gezicht.

En geloof mij ik ben echt niet tegen versieringen van het lichaam want zelf heb ik 2 tattoo's maar echt niet doen hoor in je gezicht.

15. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    permanente make up zou ik nooit doen ik heb zelf 7 tatoes onderhand
    en ik heb dat liever dan i mijn gezicht

16. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Ik heb het 3 jaar geleden laten doen en tot nu toe nog geen spijt!
    De eerste keer voelde ik amper wat, maar moest 2 weken later nog een keer en vond het toen een hel. Ze hebben me valium moeten voeren om rustig te blijven. Maargoed het resultaat mag er zijn!! Ben er nog steeds heel blij mee.
    Bij mij kostte het 150 voor boven en 150 voor beneden

17. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb mijn wenkbrouwen laten doen.
    Heb van mijzelf hele dunne en lichte wenkbrouwen...terwijl ik wel donker haar heb.
    Het lijkt dus heel raar als ik ze niet tekende, alsof ik helemaal geen wenkbrouwen had.
    Dus elke keer tekende ik ze....maar moest er dan goed om denken dat ik er de rest van de dag niet aan kwam zodat ze niet gingen vlekken.

Heb nu al zo'n 5 jaar permanente make up en ben er erg blij mee.
    Wel laat ik het na zo'n anderhalf á 2 jaar bijwerken.
    Het bijwerken kost 75 euro.
    En het zetten zelf (inclusief 2 nabehandeling) kost 250 euro, of 300 euro als je hairstroke wilt.

18. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen

Deel Deze Pagina