Ik zit sinds een tijdje op de tijdlijn op Facebook. Maar ik vind het helemaal niks. Ik snap de volgorde van de berichten niet meer, kan zelf amper iets terugvinden. Maar ik kan nergens vinden hoe je dit kunt herstellen. Het moet volgens mij wel mogelijk zijn, want ik zie dat anderen nog wel de oude status hebben en alles gewoon op chronologische volgorde staat. Wie kan mij helpen?
Volgens mij gaat alles over op tijdlijn. Bij mij ist laatst automatisch gegaan, en kan ook niet vinden waar ik het kan herstellen.
zo wordt facebook gewoon uiteindelijk. dus denk dat dat niet meer te herstellen is.. eraan wennen wordt het dus denk ik
je kan er voor kiezen het eerder te doen dan druk je er zelf op. over een paar maanden zal fb het allemaal overzetten naar nieuwe look
Je kunt bovenaan kiezen (of je nu wel of geen timeline hebt gekozen; ik heb namelijk reeds de nieuwe timeline, maar wel chronologische volgorde van berichten) om berichten te sorteren op 'meest recent' of op 'topverslagen'. Je ziet dit -uit mijn hoofd- als je op 'nieuwsoverzicht' (alle berichten van je vrienden) bent en dan rechts bovenaan de woorden 'berichten sorteren'. Succes!!
Hoe deactiveer ik Facebook Timeline? | Onsoftware onder het plaatje van de timeline die wordt gegeven als voorbeeld staat hoe je het kan doen.... het enige wat je ervan merkt is een "T" naast je adresbalk....
Uiteindelijk wordt alles overgezet. Maar op je eigen pagina staat het gewoon in chronologische volgorde hoor. Alleen staat het tijdlijntje in het midden en wisselen de berichtjes elkaar links en rechts af. Ik vind het juist wel leuk eigenlijk. Ben meteen overgestapt toen het geïntroduceerd werd...
Nou ik vind het ook helemaal niks.. Maar mijn moeder had er ook op geklikt, en die heeft het nu dus ook. Ik zal haar dat programmaatje eens laten zien, misschien werkt het wel. Thnx!