Dag meiden Het is nog wat aan de vroege kant, maar ik krijg uit verschillende hoeken al de vraag wat ons zoontje graag van Sinterklaas wil krijgen. Ik ben nu zo wat aan't kijken voor speelgoed 6m+ en 9m+, maar zie door het bos de bomen niet meer... Het enige dat ik zeker weet dat ik wil is een activiteitenbord waar hij nadien achteraan kan stappen als hij aan't leren stappen is. En een spaarpot, bestekje, bordje... Maar wat is nu heel interessant speelgoed voor zo'n kindjes? Hij is met Sinterklaas ong. 5,5 maand en heeft op dit moment nog maar heel weinig speelgoed. Hij heeft wel al een babygym die we kunnen ombouwen tot speeltafel als hij kan zitten. Wat mij ook enorm opvalt is dat bijna alle speelgoed op batterijen werkt en muziekjes maakt...
fisher price blijf ik top speelgoed vinden voor die kleintjes en duplo ook En ja elk jaar is het een gepuzzel zoonlief is er sinds gister achter dat hij niet bestaat dus makkelijk ken die zelf naar de winkel met ons en uitzoeken
Dikke kartonnen boekjes zijn hier favoriet, ook de stoffe boekjes met knispers is ze nog steeds zoet mee. Doorzichtige ballen van nijntje met een ronddraaiend plaatje erin stapeltoren blokken
@ blondjuh: Duplo vind ik nog wat vroeg (maar had ook al gekeken hoor! ), want da's meestal pas vanaf 18m als ik mij niet vergis. En vermits hij in juni jarig is, is dat ideaal om met z'n verjaardag ofzo Fisher Price blijft idd top! Misschien daar eens verder op zoeken. Op internet staat toch meer dan in die boekjes. Ideaal als ze zelf meekunnen! Denk dat het ook veel makkelijker is als ze zelf kunnen zeggen wat ze willen @ lara: Die balletjes zijn ook wel interessant! Leuk als ze beginnen kruipen denk ik.
Vanaf 6 maanden was Julie verslingerd aan de koekjestrommel van FP, en nu nog steeds. Verder zou ik ook voor de stapelbekers, kartonnen boekjes, balletje ed gaan. Julie was vorig jaar met kerst/sinterklaas ook een maand of 6. We hebben toen voor haar ook wat nuttige dingen gevraagd, zoals een Puckabag. Ze heeft toen ook al Little People gehad. Het lampje van de kerststal vond ze erg mooi, de andere doos hebben we even op zolder geparkeerd en laatst pas aan haar gegeven. Nu vindt ze het prachtig.
onze jongste was vorig jr met sint ook rond de 5 mnd oud en voor haar hebben we wat knuffeltjes en grijpspeelgoed van fisherprice gekocht... ook leuke slofjes en slabbertjes.. een boxspeeltje + kleed... blokjes die je op elkaar kan stapelen en van die ringen... voor een kleine baby is er nog niet zoveel waar ze iets aan hebben.... nu dit jr kan ik wat grotere dingen kopen waar ze wat aan heeft...
Oo ja, de activity blokken van FP waren ook een groot succes toen (3 blokken in een doos, kost iets van 14,95), en de kiekeboe blokken zijn ook leuk.
Stapelbekers en foampuzzels (zijn beide ook leuk voor in bad). Mijn jongste dochter kijkt nu al haar ogen uit naar die plaatjes op de muren van de badkamer en mijn oudsten puzzelen ermee Verder kreeg mijn middelste op die leeftijd een Bumbo stoeltje met tafeltje en daarop een speeltje met zuignap van Fischer Price. Nu voor L yvia weer een hit, ze is er dol op! Liefs Elea
Stoffen blokken Zuignap speeltje voor aan tafel Verder geef ik hem alles wat nodig is bij het eerste hapje. Hij wordt dan bijna 6 maanden. Ik heb bordjes, bakjes, bestek en slabbetjes gehaald. Heel erg leuk. En een knuffeltje. Meer dan genoeg. Edit: en ook nog een playtray voor de Bumbo seat.