Heeft iemand ervaring met de inkomensafhankelijke combinatiekorting? Ik stuit nu op die regeling maar snap het niet helemaal.... De bedragen die genoemd worden zijn die op maandbasis of gaat het om jaarsalarissen? Werkende ouders onbekend met inkomensafhankelijke combinatiekorting (iack) | Belastingtips | Hele gezin
ja ik las er ook over pasgeleden. Heb een beetje rondgekeken, maar snap het ook niet helemaal. Volgens mij bedoelen ze je jaarsalaris. Dus de korting begint als je meer dan 4706 euro hebt verdiend in het hele jaar 2010. Las ook dat de korting helaas minder gaat worden...kan ik er volgend jaar eindelijk van profiteren, maken ze weer n nieuwe regel :x Ik lees graag even mee
Dit gaat automatisch via de belastingaangifte. Als je aankruist dat je een minderjarig kind hebt, dan bepaalt het programma zelf of je recht hebt of niet en zo ja, hoeveel.
Je kunt het ook per maand bij je voorlopige teruggaaf krijgen. En wat iemand anders ook al zei: het bedrag gaat voor komend jaar juist omhoog. Dus degene die had gelezen dat het omlaag gaat, dat is dus niet zo