Ik heb nu 2 keer boven en onder eyeliner gedaan en moet nu nog 1 keer terug om rechtsonder bij te laten werken, deze is nog lichter dan de rest. Ja het is mooi, en makkelijk, maar ik vond het echt heel pijnlijk, pijnlijker dan mijn 3 grote tatoeages en piercings bij elkaar....weet niet of ik het weer zou doen...
Ik heb ook boven en onder een lijntje, al 8 jaar. Zou eigenlijk bijgewerkt moeten worden maar dat durf ik dus ook niet meer ondanks de verdovingscreme erg pijnlijk. Heb ook mijn wenkbrauwen laten doen dit vond ik helemaal niet pijnlijk alleen af en toe kriebel in mijn neus. Helaas is dit in het begin heel erg mooi maar na 2 a 3 maanden zie je er niet meer zoveel van waar dit door komt is voor mij een raadsel.
Ik ging kapot met mn wenkbrauwen, zit er net 1,5 j op maar is al bijna helemaal weg, ik heb de mesjestechniek gehad, hairstroke, zag er werkelijk prachtig uit. Ik moet weer maar de pijn was zo erg dat ik twijfel.
Deze actie ook gezien en ben ook aan het twijfelen. Wordt voor mij ook de eerste keer(als ik het ga doen).
Vindt de normaal prijs trouwens echt achterlijk duur! Voor dat geld zet ik zelf wel elke ochtend een lijntje met potlood hoor
Ik heb eyeliner boven en onder. Ik vond het echt 100% meevallen, het kriebelde meer en deed echt geen pijn. Het is meer een irritant gevoel. Het werd wel verdoofd met creme. Doordat ik mega blonde haartjes heb, zie je m'n wenkbrauwhaartjes dus ook niet, dus deze heb ik laten doen met de hairstroke techniek. Nou.....dát doet dus wel echt pijn! Qua eyeliner zou ik me als ik jou was niet laten afschrikken door de pijn, want echt, ik heb geen pijn gevoeld daarbij (en ik heb heel gevoelige ogen). Het is een jaar geleden dat ik het heb laten doen. Ik ben erg blij dat ik het heb laten doen, want nu hoef ik zelf niet meer te tekenen en ziet het er altijd mooi verzorgd uit (ook met zwemmen e.d.).
Ik denk dat ik het toch ga doen. Twijfel nog tussen de groupon deal of een andere salon die wat duurder is in IJsselstein. Ik heb nog een dag bedenktijd voor groupon