Helppp (computer/internet)

Discussie in 'De lounge' gestart door sweetangel100, 2 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Sinds gister is mijn laptop een beetje van slag :x

Als ik op internet ga dan zegt hij vaak: kan pagina niet vinden, terwijl als ik dan op verversen klik hij de pagina gewoon opend.

Ook als ik bv hier op t forum op een topic klik, dan zegt ie kan de pagina niet openen, maar als ik dan ververs opend ie gewoon.

Hyves laadt nog maar half, kan vaak fotos enz niet zien.

Heb al cookies en internetbestanden verwijderd, gescand op spyware en op virussen.

Misschien weet iemand hier wat k nog kan doen?

2. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Zou het geen storing van je provider kunnen zijn?
    dit heb ik nl ook al eens eerder gehad.

Groetjes Vera

3. sweetangel100

Daar had ik nog niet eens aan gedacht :oops:

4. sweetangel100

Helaas, geen storing :(
    Tenminste nog geen die bekend is.

Heb t modem ook al gereset maar er veranderd helaas niets... Echt heel irritant is dit!

5. hardloper

hardloper Niet meer actief

heb je ook gezocht voor paardjes en wormen? als ie hier doordraait draaien we aan aantal verschillende scans. is wel even werk, maar soms wil het nog wel eens schelen...

6. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
  7. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Ik denk dat jouw computer je probeert te beschermen tegen forum-verslaving. :) :) :)

8. sweetangel100

Hahahaha lilith :)

Ik heb die update gedaan, nu weer even afwachten! Thanks voor de tips!

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hihi, ja zo zou je het ook kunnen zien! :)
    Maar even serieus, ik heb ook geen idee waar het aan zou kunnen liggen, misschien toch stiekem een virusje in je laptop geslopen... dat wordt dus scannen!

10. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    heb ook even een vraag over de pc of eigenlijk mijn boxen van de pc.

heb eigenlijk nooit mijn boxen aan van de pc behalve als ik een filmpje wil bekijken of radio wil luisteren als ik boven aan het schoonmaken ben.

het vervelende is dat als ik het volume wat harder wil zetten de boxen ontzettend gaan fluiten, zeg maar zo'n geluid alsof een microfoon verkeerd staat afgesteld. ook klinkt het heel hol........

weet iemand hoe ik dat op kan lossen?

11. hardloper

Je microfoon even uitzetten? Kan via de volumeknop rechts onderin je scherm.
    Daarop dubbelklikken, dan kan je (w.s.) je microfoon uitzetten.

Groetjes, Didier

12. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    opgelost................ dank je wel

ben alleen bang dat de buren het minder leuk vinden............... volume kan nu op maximaal zonder gefluit ;)

13. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    en nu we dan toch bezig zijn heb ik ng een vraagje aan je didier. hopelijk weet je hier ook de oplossing voor ;)

als ik mijn pc aanzet maakt ie een vreselijk brommend geluid, alsof ie bijna op turbo boost op wil stijgen, na een paar minuten is het verdwenen. wat kan dit zijn?

14. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Dan loopt je voeding op het laatste ben ik bang.

15. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    wat houd dat dan precies in?

pc is nog geen jaar oud en toen ik het bij de winkel navroeg zei die verkoper dat er ws teveel stof in de kast zat en dat de ventilator dan te hard moest werken.. volgens hem zou de oplossing wezen om even de kast open te maken en de stofzuiger er voorzichtig op te zetten......... maar dat durf ik eigenlijk niet zo goed
    en om hem weg te brengen (heb nog garantie erop) vind ik ook zo'n gedoe....... ben hem dan zeker een week kwijt :(

16. hardloper

Ik ben bang dat de verkoper best gelijk kan hebben. Het is trouwens niet je voeding, maar je ventilator (die aan je voeding vastzit of op je processor).
    Ik zou hem toch maar wegbrengen omdat er nog garantie opzit. Als de sticker op de achterkant namelijk kapot is, vervalt je garantie (w.s.)
    Je kan zeggen dat je hem voor je werk nodig hebt, dan kunnen ze het waarschijnlijk zo voor je doen.

Groetjes, Didier

17. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    dat heb ik hem toen ook gezegd dat ik dan mijn garantie kwijt was als ik het zelf zou doen maar volgens hem was dat niet zo omdat het een klein ongemakje was wat makkelijk zelf op te lossen is en daar niet speciaal voor hoeft weggebracht te worden.
    maar kan het kwaad als ik er niks aan doe?
    zet nu af en toe de stofzuiger op de achterkant zonder de kast los te maken maar heb niet het idee dat het echt helpt :(

18. hardloper

Vaak zit het stof aan de binnenkant en een beetje vastgekoekt. En die verkoper weet misschien niet helemaal waar hij het over heeft. Ze zien alleen dat het zegel is verbroken, en niet wat je vervolgens hebt gedaan. Genoeg reden voor hun om je geen garantie meer te geven. Dat kost ze nl. geld, dus als er een reden is om het in te trekken zullen ze dat zeker doen.

Groetjes, Didier

19. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    maar hoe zit het dan als je je pc wilt uitbreiden met bv een extra video kaart oid. dan moet je het zegel toch ook verbreken?

20. Ivonne

Ivonne Actief lid

9 apr 2006
    441
    0
    0
    Zou idd maar openmaken, alles zit goed vast hoor kan je gewoon met de zuiger erdoorheen....

Deel Deze Pagina