Handtekening beveiligen?

Discussie in 'Over deze site' gestart door MamaVanSimone, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Hoi,
    ik weet niet of het al eens ter sprake is gekomen maar kunnen we de handtekeningen niet onzichtbaar maken voor niet-leden, zoals de foto's ook niet zichtbaar zijn als je niet ingelogd bent? Ik heb bijvoorbeeld mijn prille zwangerschap erin staan (zoals heel veel dames) en dat is eigenlijk geen publieke informatie. Nu zijn we wel redelijk anoniem als we ons best doen maar ik vind het geen gek idee om het voor niet-leden helemaal verborgen te houden.
    Het staat namelijk onder elk bericht, ook als het al tig jaar oud is.

2. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Goed idee.

3. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Ik denk dat dat forum technisch niet haalbaar is of je moet alles beveiligen zodat ook de postings niet zichtbaar zijn.
    Als je dat doet dan is deze site niet meer vindbaar via zoekmachines o.a google wat juist wel de bedoeling is. Immers iedereen heeft deze forum op die manier gevonden door te googelen.

Daarbij veranderd je handtekening evenals je avatar altijd mee in alle postings. Dus als jij hem aanpast of veranderd dan past zich dat aan in alle berichten en topics die onder jou naam staan. Wellicht als je bang bent dat het uitkomt of dat er meelezers zijn kun je hem aanpassen todat de buitenwereld het ook weet ;)

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Hoi,

Technisch zou dat wel haalbaar zijn maar dat gaan we niet doen. We vinden het juist leuk dat je als gast de banners kunt zien. Dat maakt Zwangerschapspagina.nl ook aantrekkelijk.

Lotte

5. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Oh ok. Jammer.

Deel Deze Pagina