Al 7 weken enorme keelpijn

Discussie in 'Gezondheid' gestart door kkatinka, 16 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kkatinka

kkatinka Actief lid

6 aug 2014
    340
    5
    18
    Hi iedereen,

Ik heb al zo'n 7 weken enorme keelpijn. Het is het beste te omschrijven als een gevoel dat begint met dorst, vervolgens drink ik dan maar het helpt niet. Daarna komt een enorm droog gevoel in mijn keel + slijm die ik maar niet weg kan slikken. Vooral van dat enorm droge gevoel in mijn keel word ik GEK. Vooral in de avond is het altijd aanwezig, maar vandaag heb ik het al heel de dag.

Mijn vk zei een paar weken geleden dat ik het nog een paar weken moest aankijken. Maandagochtend ga ik toch echt de dokter bellen.

Is dit herkenbaar?
    En hebben jullie adviezen? Ik drink voldoende, zuurtjes en antaflu's helpen niet of nauwelijks, ijs helpt opzich wel een beetje, thee met honing hielp ook niet.. Zucht

Aangezien ik niet weet wat voor type keelpijn dit is weet ik ook niet wat ik er mee aan moet.

2. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Hey KKatina,

Het klinkt alsof je last hebt van maagzuur. Als je klepje niet goed sluit dan kan er een beetje je keel in lopen en gaan irriteren. Google even om te kijken wat je het beste wel en niet kan eten. Een Rennie wil soms ook wel helpen. Misschien helpt dit je het weekend door. Maar laat er vooral naar kijken door een professional.

Groetjes

3. kkatinka

kkatinka Actief lid

6 aug 2014
    340
    5
    18
    Maagzuur? Maar uhh, dat is toch.. Zuur? Haha

Bij mij is het echt een droog gevoel in mijn keell

4. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    oohh.. erg herkenbaar. Ik heb er nu dik 2 weken last van. Het ene moment denk ik dat het over is, maar 's avonds begint het weer. 's nachts veel hoesten, water naast het bed en de hele dag door drinken, snoepjes of iets anders. Dat verlicht de pijn.
    Ik herken deze keelpijn ook niet. Het is alsof er een speldje in mijn keel zit. Heel naar.

Ik ben benieuwd wat de huisarts zegt.

Deel Deze Pagina