Wat denk en hoop je dat er 23-2 aangekondigd wordt? Ik denk: avondklok stopt, contactberoepen en winkels weer open Ik hoop: bovenstaande met pretparken, musea, middelbare scholen en restaurants.
Wauw...dan ben je denk ik helaas veel te optimistich. Ik hoop op winkels open en eventueel de kappers.
De cijfers dalen niet meer. Ik hoop dat er iets open gaat of dat mijn pubers ook weer naar school kunnen. Maar ik denk dat er niks versoepeld gaat worden.
Ik verwacht er helemaal niks van. Ik mag hopen dat ze het VO eens gaan versoepelen maar zal vast wel niet ivm de Britse mutatie en de derde golf die onderweg is We zijn dan lekker met vakantie en ga het toch niet kijken. Ik lees het later wel weer een keer.
Bizar dat mensen vinden dat winkels prioriteit hebben boven middelbare scholen... Er is al aangekondigd dat enige twee versoepelingen die mogelijk er zullen zijn avondklok en middelbare scholen.
Ja dat denk ik ook: alleen middelbare scholen en avondklok, en eventueel sporten tot 25 jaar ofzo. Persoonlijk hoop ik op meer maar ik denk 't niet.
Ik hoooop ruimte voor zwemles. En nouja eigenlijk alles weer open haha maar dat is iets wat natuurlijk gewoon fijn is
hier gaf de docent aan dat ze druk bezig zijn met regelen om álle leerlingen in elk geval 1 dag naar school te laten gaan vanaf 1 maart. Ik hoop dat het doorgaat. Dat is het minste. Veel hangt af van komende tijd. Of die golf gaat komen of pas na versoepeling.. Ik verwacht wel dat de avondklok er trouwens af gaat.
persoonlijk ga ik er vanuit dat nl Duitsland achterna gaat dus komen er sowieso versoepeling voor de contactberoepen zoals kappers. Weet het zeker...
Ik denk dat je iets te optimistisch bent.... Ik vermoed een (kleine) versoepeling in het middelbare onderwijs, denk aan een dag per week naar school in halve/kleine klassen. Wellicht stop van de avondklok. Ik verwacht geen verdere versoepelingen mbt contactberoepen, horeca, winkels, etc. Jammer, maar denk dat de cijfers daar nog niet naar zijn.
Denk ik ook. Middelbare scholen gedeeltelijk (1 dag voor iedereen) en misschien wat winkels, maar daar twijfel ik aan. Oh en avondklok wel eraf.
Ik hoop voor kinderen en docenten dat de middelbare scholen en praktijkonderwijs wat versoepeling kunnen krijgen. En dat contactberoepen weer iets mogen om die ondernemers te steunen. Die twee zijn me eigenlijk meer waard dan avondklok en winkels (omdat die met click en collect weer iets aan omzet kunnen draaien).
Hoe denk je winkels met tijdvlakken? Bijv. je mag om 14.00 naar binnen en moet er 14.30 weer uit? Klinkt opzich interessant! Vraag me wel af hoe zoiets te borgen is. Ik was vorig jaar in Artis waar een soortgelijk systeem was (je mocht een dagdeel naar binnen) maar het was op een gegeven moment zó druk dat ik me afvraag of mensen wel netjes weggingen als het tijdvak erop zat. Ik vermoed dat dat met bijv. een Primark ook zo zou gaan.
Ik denk dat het VO weer gedeeltelijk open gaat en mogelijk de avondklok er af. Ik hoop dat ze gaan kijken naar kleine versoepelingen per sector. En met mooi weer weer buiten sporten in iets grotere groepen en eventueel terras voor de horeca.
Kan me voorstellen dat, wanneer je zelf ( nog) geen puber in huis hebt je niet denkt aan het VO. Ik hoop zelf dat ze het VO weer gaan openen. En de kappers.
Prio nummer 1 vind ik het middelbare onderwijs. Daarnaast hoop ik contactberoepen. Pedicure is hier hard nodig. En idd zwemles zou heel fijn zijn.
Als je daar zelf niet mee te maken hebt is dat niet het eerste waar je aan denkt. Maar die mogen van mij ook open!
Middelbare scholen hoop ik, en de kappers... Ik denk middelbare scholen en avondklok waarvoor er versoepelingen gaan komen... Heel misschien ook kappers..