Goedemiddag, Vandaag 8 weken echo gehad en hartje klopte nog steeds gelukkig. Wel lijkt het alsof ik een 2e vruchtzak en/of hematoom heb. De verloskundige denkt zelf aan een hematoom aangezien ik 2 weken geleden veel bloed verloren ben. Ik vind de plek er nogal groot uit zien en de verloskundige gaf dat ook min of meer aan. Ik maak me nu erg veel zorgen! Wel verlies ik dus al 1,5 week geen bloed meer na 3 dagen bloed te zijn verloren. Iemand ervaring mee?
Ik heb ook hematoom in deze zwangerschap. Lees anders mijn verhaal even, misschien haal je daar wat informatie uit. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/581310-mijn-angst-word-waarheid.html
Heb ik ook gehad en mij werd veel liggen geadviseerd. Bij 12 weken was het weg. hoop bij jou ook. Sterkte en succes
Bij jouw lijkt het nu goed te gaan dus? Ik maak me wel zorgen.. Heb maar 3 dagen bloedverlies gehad.. 1 dag helderrood en 2 dagen oud.. Dus schrok nogal! Dit is ook al 2 weken geleden..
Ik had in mijn vorige zwangerschap ook een hematoom. Echt een hele grote,was ruim dubbel zo groot als je kindje toen. Ik had een bloeding met 9 weken, daarna een paar dagen oud bloed. En daar is het bij gebleven. Het gevaarlijke is dat, als het hematoom naar buiten komt, het vruchtje mee kan komen. Maar dit is bij mij niet gebeurd. Met 14 weken zat het er nog en met 20 weken was het verdwenen. Mijn lichaam heeft het zelf opgelost. Het hoeft dus niet zo heftig te zijn als bij Sannie92.
Ik heb van week 3 tot ongeveer 11 regelmatig wat rood bloed verloren en dat ging op het laatst over op bruin. Ik ben inmiddels 17 weken zwanger.