vliezen gebroken?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Zonnetje23, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje23

30 mei 2011
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

Ik wou net naar bed gaan en toen moest ik niezen. Toen ik klaar was met niezen voelde ik dat mn onderbroek nat was. Het was echt een grote plas, zal dit urine of vruchtwater zijn?
    Het ruikt niet echt naar urine.
    Zal ik morgenochtend toch maar even de vk bellen? Als er bijv niks gebeurt vannacht?
    En na hoeveel uur hoor je weeen te krijgen?.
    Voel nu namelijk niks. Maar dr rest van de avond wel af en toe een zeurderig gevoel..

2. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Als je op je hand blaast en je verliest dan nog vocht zijn je vliezen zeer waarschijnlijk gebroken. Weeen hoeven niet gelijk te komen. Dat kan wel even duren...

3. Zonnetje23

30 mei 2011
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan gebeurt er niks..

Is dat altijd zo?

4. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Door het scheurtje wat dan in je vliezen zit en de druk die je maakt door het blazen op je hand verlies je dan weer wat.
    Vruchtwater heeft een hele bijzondere zoete geur en heeft vaak witte vlokjes.
    Maar ik denk toch dat het urine is geweest omdat je het na het niezen had.
    Maar ik ben natuurlijk geen VK dus als je echt twijfelt gewoon even bellen!

5. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    als je op je hand blaast en er komt niks, dan kan dit ook betekenen op gebroken vliezen :p
    ik had in de ochtend ook een natte broek en het bleef ff doorlopen, op mijn hand geblazen en er kwam niks eruit.. aan mijn ondergoed geroken :) en ik rook alleen maar wasverzachter :D ik bleek daarna mijn vliezen gebroken met scheurtjes bovenin!! dus wanneer de kleine zich beweegde verliesde ik telkens een beetje vruchtwater..

tevens zijn bij mij om 7u de vliezen gebroken en om 12.30 pas een eerste wee gevoelt en niet eens stevige weeen

suc6

6. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Bij mij kwamen de ww 2 uur later. ga eens wijdbeens in je badkamer staan in je blote bips. blaas dan eens op je hand en wiebel eens flink heen en weer. Komen er dan druppeltjes op de grond?? Beetje hurken erbij enzo :p Als er dan niets gebeurd kan ik me niet voorstellen dat het vruchtwater is, maar meld het zoiezo even bij je vk! Er gebeuren vreemdere dingen :p

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik zou voor de zekerheid effe de vk bellen maar ik denk zelf dat het urine is.

Bij mij kwamen de weeen direct om de 5 min na het breken van de vliezen. Maar het kan ook nog lang duren

8. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    als je veel drinkt ( geen alcohol ;) ) kan je urine ook neutraal ipv naar urine ruiken zo is het mij nl ik drink zoveel op n dag dat ik helder water uitplas . pas geleden had ik het ook , de vk had me nl verteld dat waneer je het op kan houden door je billen samen te knijpen de hel los gebroken is ;) nou had ik dat zaterdag ik stond alleen maar de afwas te doen :S en ineens voelde ik nattigheid , dus ook geblazen maar niets meer .
    heb toen wel gebeld of het misschien ook boven in gebroken kon zijn maar dat was volgens haa niet aan de ore en als het vaker gebeurde zou ze langskomen en even testen of het vruchtwater is .

9. Zonnetje23

30 mei 2011
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties!
    Ik heb nog steeds nergens last van dus ga er gewoon van uit dat het urine was. Gek hoor haha, nog nooit in mn broek geplast na het niezen! :D
    Ik heb morgen al een afspraak bij de VK, dan meld ik het wel.
    Hoef ik nu niet voor te bellen toch?

10. Alita

Alita Niet meer actief

Als het vruchtwater is blijf je meestal wel wat verliezen...ik denk dat het gewoon urnine was idd.....

Ik zou hier niet voor bellen maar luister naar jouw`n gevoel meid!

Deel Deze Pagina