Weet iemand in welke week meestal een geplande keizersnede plaatsvind. Het lijkt mij logisch dat ze dat voor je uitgerekende datum doen ivm het risico dat het spontaan op gang komt of vergis ik me hierin?
ja meestal wel, een kennisje van mij werd geholpen in de 39e week. maar soms hoor je ook dat het nog eerder gebeurt...
Meestal ong een week van te voren... maar bij mij braken met 37 wk mn vliezen dus dan wordt het gewoon een spoedje
Ik heb met 38 weken nog een keizersnede gehad, maar dit was ruim 3 jaar geleden. Mijn gynaecoloog vertelde me nu dat ze het tegenwoordig pas met 39 weken doen!
ik had ook de placenta voor en de ks werd gepland voor +/- 39 weken ik ben spontaan aan de gang gegaan met 37 wk en 3 dagen, een "spoedje" werd het pas na 3,5 weeenstorm en volledige ontsluiting en een half uur persweeen wegzuchten... zo gepland gaat dat tegenwoordig
Bij mijn zoontje was het met 39,3 en bij deze zal het weer met 39 weken zijn, mits de weeen eerder beginnen.
Bij mij staat de keizersnede laat in de 39e week gepland. Maar mocht het eerder komen of mocht het voor mij te zwaar worden, dan komt de keizersnede eerder. Ze doen het zo laat mogelijk omdat dat beter voor het kind zou zijn.
tegem mij is gezegd met ongeveer 38 weken omdat Stef ook te vroeg is geboren, willen ze niet het risico nemen dat het spontaan begint
bij mij staat er een ks gepland(stuitligging) op 38+3 ze plannen het meestal zo tussen de 38-39 wkn. tenzij er iets is aan de hand is natuurlijk
Bij mij was het 39 weken en 6 dagen! Werd pas gepland toen ik al 39 weken en 4 dagen was. Dus het hangt denk ik ook af van de oorzaak van de geplande ks. Als ze het al lang van tevoren weten, zal het misschien ook wel iets eerder gepland worden.