Hallo Dames, Ik ben op zoek naar een DVD van Tulli maar kan het nergens vinden. Ik heb een keer babyfilmpjes gezocht op youtube en kwam toen bij Tulli. Mijn zoon vindt het helemaal geweldig. Het blijkt van baby tv te zijn maar dat hebben we niet. Weet iemand of er ook een DVD van bestaat?
Ik weet niet of er losse filmpjes van zijn! Wij hebben een DVD van babytv (die zijn wel gewoon te koop) en daar staan allerlei filmpjes op, waaronder die van Tulli/Toelie (je bedoelt dat roze rupsachtige beestje, toch?).
Aldi had een tijdje geleden die dvd's in de aanbieding, per stuk voor 3,50. Wij hebben sinds kort digitale tv van Ziggo, daar zit een kinderpakket bij en daar zit Baby TV in. Onze dochter vindt het ook geweldig.
Wibra verkoopt voor 2,99 euro ook de DVD's van BabyTV. Vorige week kwam ik ze daar toevallig tegen en heb er gelijk een paar meegenomen. Mijn zoontje vindt de DVD die hij voor zijn verjaardag heeft gekregen van zijn grote nichten nl. helemaal geweldig.
Er zijn geloof ik 10 verschillende van, variërend van 'kleuren leren' tot 'slapen gaan' ofzo. Zoals de andere mama's al zeiden, Wibra, Aldi, Bart Smit! Wie weet kun je ze ook via bol.com ofzo bestellen, maar dat weet ik niet, zou je even moeten zoeken! (al is het de vraag of het de verzendkosten waard is, voor zo'n klein bedrag!)