Micchan, misschien heb je hier geen behoefte aan, dan laat ik het topic weer sluiten. Maar ik wilde voor jou een topic openen waarin iedereen zijn steunbetuigingen kan posten en jij misschien kunt delen hoe het gaat met je kleine Misha. Nogmaals heel veel kracht en liefde toegewenst.
Ja, zie topic WWJK. nogmaals heel veel sterkte met jullie kleine meid. Hoe gaat het nu? Ik hoop zo dat het gaat en blijft gaan!
Micchan, ook hier wil ik je heel veel sterkte en kracht toewensen voor de komende tijd! Knuffel voor jullie en heel veel positieve gedachten voor jullie kleine Misha
Lieve Micchan, Micchan-man en Misha, heb veel aan jullie gedacht gisteravond en vannacht. Hopelijk is jullie meisje de nacht goed doorgekomen.. Liefs en heel veel kracht toegewenst!
Sterkte, heb net even het stuk gelezen. Jeetje ben sprakeloos! Heeel veel sterkte en kracht toegewenst.
Verhaal moet ik ook steeds aan denken. Heftig. Nogmaals heel veel sterkte en ik blijf duimen voor jullie vechtertje! !
Ik zie nu dat er een topic voor je geopend is. Veel sterkte de komende tijd, ik duim heel hard voor jullie.
Ik wil jullie ook via deze weg heel veel kracht en sterkte toewensen, 2014 is voor jullie heel onzeker begonnen. Ik hoop dat jullie kleine meisje sterkt blijft en blijft vechten en het een gezond meisje word!
Jeetje, ik lees nu het bericht. Wat een schrik zeg! Heel veel sterkte de komende tijd. De duimen draaien dat alles goed mag blijven gaan met Misha! En gefeliciteerd met haar geboorte natuurlijk!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie meisje. Ik wens jullie heel veel gezondheid toe en zal hard duimen voor jullie allemaal.
Gefeliciteerd met jullie dochtertje, ze zijn al erg ver tegenwoordig en duim heel hard dat alles goed met haar blijft gaan!