Ik ben op zoek naar een nachtlampje. Eentje die niet te veel licht geeft maar wel voldoende om de luier en zo te kunnen verschonen. Welke gebruiken jullie of welke kunnen jullie aanraden.
Wij hebben een lampje met een bewegingssensor. Dus als je binnenloopt springt ie aan en gaat na een paar minuten vanzelf weer uit. Wij vinden het erg handig. Volgens mij eens gekocht bij de Blokker...
Ik heb gewoon een lampje gekocht bij de Ikea, en daar een spaarlampje bijgehaald met de laagste wattage die er te krijgen was, zodat het idd echt een schemerlichtje is. Werkt uitstekend
Ik heb geen nachtlampje. Gewoon even de lamp aan en uit als we klaar zijn. Maar nu hoeft hij ook niet meer verschoont te worden en doen we de tut er even in, in het donker.
Wij hebben deze: hij is er in rood en blauw. De rode gaat van rood naar oranje naar rose (heel langzaam) en de blauwe van blauw naar groen. Ze geven net genoeg licht dat je kind of partner er niet wakker van wordt. Ze zijn oplaadbaar dus je kunt ze ook meenemen in je hand. SPÖKA Led-nachtlampje - IKEA
Wij hebben op de gang het licht aan geeft voldoende licht om te verschonen en als we naar de slaapkamer lopen om te voeden wordt ze er niet wakkerder van dan dat ze al is