hallo. ons kereltje maakt heel veel persgeluiden na het eten en voor de voeding dit is niet omdat hij moet poepen het klinkt ook heel hard, voordat ik meteen weer naar de ka ga, wou ik toch me vraag hier eerst stellen.. iemand idee of ervaring. deze persgeluiden zijn heel hard en als ik hem oppak is het meteen over, tot ik hem weer neerleg...
Mijn zoontje deed dat ook heel erg toen hij net geboren was en nu nog wel eens. Ik heb ook het idee dat het krampen zijn geweest in combinatie met voeding die hij terug gaf. Na toevoeging van jbpm aan zijn voeding werd het een stuk minder. Mijn zoontje huilde niet echt, maar kreunde en perste heel veel. Inderdaad met oppakken was het gelijk over.
Deed de kleine bij mij ook, ik denk dat het destijds een combi was van buikkrampjes en ook de spruw die ze had. Weet niet of je bv geeft? Buikkrampjes horen er wel een beetje bij in het begin, omdat de darmpjes gewoon nog onrijp zijn. Hier hielp infacol erg goed
Ons kindje doet het ook. Toen hij net was geboren deed hij het de hele dag. bij de KA zeiden ze dat het typisch een prematuurhuiltje was en dus normaal. toen heeft hij het een tijdje niet gedaan en nu is het weer begonnen ( hij is 11 weken) en dan vooral als hij slaapt. Meestal rond een uur voor hij wakker word ligt hij te persen. Het klinkt een beetje alsof hij aan het armpje drukken is bed en hij al zn kracht gebruik haha. Hij heeft op dit moment niet echt krampen meer en hij hoeft ook niet te poepen. Misschien dat hij wel lucht in zn lichaam heeft en daarop aan het persen is?