Hallo allemaal, Net bij de gyn geweest omdat ik afgelopen periode bijna 2 weken tussentijds bloedverlies had. Nu denkt de gyn dat ik een persistent follikel had. Betekent dat de follikel na de eiusprong niet verdwijnt ofzo. Heeft iemand hier ervaring mee en is daarna toch zwanger geworden? veel groetjes, charlotte
volgens mij is dit dan een kleine cyste. is niks ernstigs hoor. ik had namelijk op beide eierstokken een cyste en dat noemde ze ook een persisterende follikel. gewoonweg een eicel welke niet knapt. ik had ook tussentijds bloedverlies.
ok, thank heb even gekeken. goed om te weten dat je zwanger bent! spannend hoor! gyn zei alleen dat ik misschien te weinig progesteron aanmaak na de eisprong om de innesteling van het eitje te laten plaatsvinden. allemaal maar spannend hoor. ga nu eerst weer 2 maanden tempen en dan eind mei opnieuw kijken.
Heel veel vrouwen hebben een cyste, zelfs zonder dat ze het weten. Maar je gyn zegt dat je 'misscxhien'te weinig progestron aanmaakt? heeft hij dat getest of is dat een vermoeden? wij waren 2e ronde zwanger, en ook tegen mij spraken ze dat vermoeden uit. mede doordat mijn ongipijnen heel erg heftig waren. succes ermee he!
nee hebben ze nog niet getest. maar vaak heb je last van doorbraakbloedingen als je te weinig progesteron hebt zei ze. en ook was op de echo afgelopen dinsdag heel weinig slijmvlies te zijn, terwijl ik net ongesteld moest worden. dat is ook vaak een teken van te weinig progesteron zei ze. ga nu eerst weer 2 maanden tempen en dan opnieuw kijken. hopelijk ben ik dan al zwanger maar reken er nu maar niet op! groetjes, charlotte
hoi meid dat kan kloppen ja maar weinig progesteron kunnen ze verhelpen met clomid evt en idd je slijmvlies moet wel een bepaalde dikte hebben voor een innestelling succes meid hopelijk komt het goed en ben je snel zwanger
zit er nog niet zo in, maar clomid is een medicijn voor extra progesteron ofzo? hopelijk heb ik dat niet nodig en kan ik wel spontaan zwanger worden... jij veel plezier straks met je 1e echo. spannend hoor!