Ik kijk weinig tv, maar zat toch iedere donderdag klaar voor de serie Tessa. Ik vond het geweldig! Maar vorige week, zat ik keurig klaar, NIKS! Nouja dacht ik, kan een keer. Maar vandaag.. weer niks. Was het afgelopen of was ik gewoon de enige malloot die het echt leuk vond en is het nu geschrapt?
De originele serie van Tessa is de Deense serie Rita, een serie van Netflix. Tevens ook te zien op Netflix. Ik weet niet hoeveel seizoenen Tessa al in NL geweest zijn? Van de Deense 'Rita' zijn inmiddels drie seizoenen verschenen, erg leuk!
Huhhh, nu al afgelopen. Pff. Nou het was het eerste seizoem. Hoop dan in seizoen 2 'de baby' te zien. Haha.
Ik vind het ook jammer dat het seizoen voorbij is. Leuke serie! Dat schoolhoofd was op zich ook wel een beetje cute ^^ Er is me even ontgaan wie van de twee mannen de vader is. Weet iemand anders dat?
Na Overspel heb ik juist veel moeite om die acteur serieus te nemen, best vervelend. Vond het ook een leuke serie, maar heb de laatste aflevering gemist en staat niet meer op npo gemist app.
Oohjaaaa, ik bedoel dan babies! Sja volgens mij is nog niet duidelijk wie de vader is... Beide kan toch?
Verderop staat een topic hierover die ik ook gestart was. Maar ik vond het ook erg leuk en balen dat het maar 8 (volgens mij?) afleveringen waren. Hopen op een tweede seizoen, zeker idd na dat einde....