Lieve meiden, Ik blijf maar zitten met een vervelend rotgevoel en ik zou het fijn vinden om jullie mening te horen. In deze weken van griep rondom mij heen dacht ik dat ook ik daaraan niet ontsnapte toen ik een avond lang de wcpot van binnen ging verkennen. Vervolgens kreeg ik een enorme last van buikpijn. Ik heb twee dagen op bed gelegen met verschrikkelijke krampen in mijn buik. Eerst leek mijn ongesteldheid niet echt door te zetten, maar vervolgens kwam het toch langzaamaan. Ongeveer een week lang heb ik gedacht of geweten dat ik zwanger was. Ik verklaarde mezelf voor gek maar omdat ik dat gevoel nooit zo sterk gehad heb ga je toch dingen denken. Toen ik ongesteld werd was het dan ook even alsof alles onder mijn voeten wegsloeg. Meiden, misschien begrijpen jullie mijn vraag, maar zou het kunnen zijn dat deze ongesteldheid eigenlijk een vroege miskraam is geweest? Zeker omdat mijn ongesteldheid ook heel anders lijkt te verlopen dan anders. Op mijn tampon leek ik wat meer vochtafscheiding te zien (meer waterig, ik weet niet goed hoe ik het anders moet omschreven). En op de tweede dag van echt bloedverlies leek er ook een soort 'blaasje' op mijn tampon te zitten. Ik weet niet goed of ik het zo een beetje duidelijk omschrijf. Mijn excuses trouwens voor de details... Ik ben benieuwd wat jullie idee is. Kan het zijn dat dit een gewone ongesteldheid was, maar dat deze gewoon wat anders verloopt dan anders, of is dit misschien dan toch een hele vroege miskraam geweest? Alvast bedankt voor jullie meningen. Groetjes, Josien
Hoi Josien, Blijft altijd moeilijk. Ik heb het ook gehad een paar cyclussen geleden. Ik was echter wel overtijd 8 dagen en uiteindelijk brak de menstruatie toch door. Het was veel heftiger dan normaal, heb ontzettende buikkrampen gehad en op de wc klonterige bloed verloren..... Blijf je er niet teveel op vast pinnen, ik begrijp wel dat het tenminste voor je eigen gevoel een bevestiging is van 'zie je, ik kan zwanger raken'. Heb ik namelijk ook soms maar wat schiet je ermee op denk ik dan. Ons tijd komt ook wel denk ik. Veel succes. Liefs Vanilia
meid ik denk dat je gewoon beter bij het idee neer kan leggen dat je niet zwanger was. Dat maakt alles wel wat makkelijker. Ook als je weet dat heel veel zwangerschappen eindigen zonder dat mensen weten dat ze uberhaupt zwanger zijn. mislukte innesteling chromosomen fout etc etc. ALs je nu gaat zoeken naar signalen dat het toch een vroege miskraam is geweest schiet je er mijns inziens niks mee op. behalve dat je jezelf een hoop verdriet aanpraat. ik hoop dat je snel zwanger bent.
Lieve meiden, Bedankt voor jullie antwoorden... het is op zich ook niet zo dat ik mezelf verdriet wil aanpraten, maar wat Vanilia zei is een deel van mijn gevoel. Mijn mannetjes zaadjes worden getest op het moment en we blijven maar het idee houden dat er iets niet goed is. Dinsdag krijgen we daar trouwens uitsluitsel van... Ik heb steeds zoiets van... als we ooit maar zwanger kunnen worden. En stel dat het nu raak zou zijn geweest, dan weet ik dat we het in ieder geval wel zouden kunnen. Ik weet het... het klinkt allemaal zo stom en zo voel ik me ook... maar je gaat op een gegeven moment van alles denken... Pfffffffffffff... Josien
Josien wat ik mezelf heb voor genomen is vooral niet negatief denken. Bij ons duurt het gewoon iets langer, niks aan te doen. Dit is voor mij trouwens ronde 8. Ik heb 1,5 jaar de pil genomen, niet veel dus. Nog in mijn familie als dat van mijn man komen 'rare' dingen voor. Dus aan wat ligt het dan ga je je afvragen? Ik wens jou veel succes en geduld toe. Een baby is eenmaal een wonder wat in je buik mag groeien. Liefs Vanilia
Josien ik begrijp je wel hoor, als je de bevestiging hebt dat je zwanger kan raken stelt het je gerust! nogmaals succes!