cyclus duurde nog nooit zoooo lang

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marian, 16 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Mijn cyclus heeft nog nooit zo lang geduurd als deze maand. En dan niet letterlijk maar figuurlijk!
    Ik ben ondertussen al een jaar gestopt met de pil, wordt netjes elke 4 weken ongesteld. Maar sinds ik er deze maand meer mee bezig ben kruipt de tijd!
    Voorheen was ik weer ongesteld voor ik het wist....

    Ik weet niet wat beter voor me is.
    Er mee bezig zijn zodat ik weet wanneer ik moet klussen of gewoon lekker niet aan denken.

    Er niet aan denken zorgt ervoor dat het misschien nog wel drie jaar kan duren, er aan denken en rekenen en afwachten zorgt voor stress in mijn lijf.

    Ik heb het idee dat mijn lijf me nu een beetje in de steek laat. Heb tijdens mijn vermeende ovulatie helemaal geen cervixslijm gezien/gevoeld. Dus misschien, door er mee bezig te zijn, werk ik de boel wel tegen...

    Zo, dat moest ik ff kwijt..... :cry:

    Marian
     
  2. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Dat zou kunnen, maar misschien heb je de eisprong later.
    Of misschien is het wel raak.
    Ik ben 1 maand er bijna niet mee bezig geweest omdat ik dacht dat door de stress dit toch niet zou lukken en precies die maand ben ik aangeteld.
     
  3. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Laten we hopen dat het raak is..... Maar goed, anders ga ik er gewoon wat minder naar kijken en gewoon om de dag klussen! Misschien is dat de oplossing! :)
    Marian
     
  4. kaily122

    kaily122 Bekend lid

    3 mrt 2006
    581
    0
    0
    ik ben nog wel niet zo lang bezig, maar herken het gevoel helemaal
    marian dat het zoo lang duurt en ook dat me'n lijf me effe in de steek laat.
     
  5. chiesa

    chiesa Fanatiek lid

    4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ooh meid ik weet het net als jou ook niet... Wij zijn ook al 11 rondes verder :(
     
  6. Rachel1984

    Rachel1984 Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.341
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik ben nu deze maand ook voor het eerste bezig maar vind het ook erg lang duren hoor allemaal......ik hoop dat het snel raak is bij je :D
     

Deel Deze Pagina