Hallo Dames.. Ik zit met een vraag over de Persona Ik ben pas de eerste ronde bezig met de Persona de eerste ronde met persona test je heel veel en heb je veel rode dagen maar nou heb ik al sinds dag 9 dat je weer moet beginnen met testen allemaal rode dagen zit nu op dag 17 en ik heb nog steeds een rood lampje! , ik had dag 10 een duidelijke rechter lijn ( later pennenstreep) maar op dag 16 ook een dikke lijn snap er niks van.. heb ook nog steeds geen eisymbool gehad en heb nu al 2 dagen last van buikpijn ( soort menstruatie gevoel) kan zijn dat me eitje alsnog is gesprongen zonder eisymbool? of dat die nog moet komen? mijn cyclus staat bij mijn tekst hoop op reactie's
De eerste maand maakt hij kennis met je cyclus. Dus ik durf niet te zeggen of hij meteen je ei spot. Al lang gestopt met de pil?
Staat dat niet in de handleiding? Ik heb hem toen gebruikt Om niet zwanger te worden. Kan me nog herinneren dat ik de eerste maand veilig moest vrijen. Na een aantal maanden toch zwanger geraakt,had een rode dag. *bloos* hebben nu een heerlijk kereltje van 6jaar! Succes