Hallo, Zoals ik al in mijn onderwerp heb gezet, ik heb vandaag (1 dag voor NOD) negatief getest met kruidvat test 2voor 5 euro. Nu lees ik overal dat die zo mega gevoelig zijn en bij de meeste al 4 a5 dagen voor de NOD al positief testen. Is er voor mij nog hoop ?? Groetjes Bo
Er zijn vrouwen die 4 a5 dagen voor nod al posi testen met kv 2v5 maar ook vrouwen die pas na hun nod posi testen, ligt een beetje eraan hoe snel jo lichaam hcg aanmaakt Ik teste 4dgn voor nod heel licht en drna steeds donkerder. Dus er is nog hoop! Suc-6 en hoop op een mooie posi test voor je
Bedankt voor jullie reacties, ik heb rond de 27ste a 28ste een positieve ovu test gehad dus toen ergens mij ei gehad. Stom he moet gewoon wachten maar ben zooo benieuwd!
Stel dat je ovu-test de 28e positief was, kan je ei ook de 29e of de 30e zijn gesprongen. Dan zou je dus nu ook te vroeg kunnen testen.
Als je ovu posi was op de 27-28e dan was je eisprong pas de 29-30-31. Dan is je nod dus pas 12-13-14 april en zit je nog 2-3-4 dagen voor nod! Alles kan dus nog
Ik testte pas positief na 5 dagen met kv-test... Ieder lijf is anders en dat van mij maakte niet veel hcg aan.