Even een vraag... Op welke tijd van de dag kun je het beste testen? En hoe zit het met je plas ophouden?? Is dat beter?
Lees hier vaak dat meiden voor de zekerheid met ochtendurine testen. Bij mn dochtertje had ik 's avonds een positieve test terwijl ik pas mocht testen vanaf de dag ervoor. Denk dus eigenlijk dat het weinig uitmaakt, of je moet natuurlijk minder hcg aanmaken maar dat weet je niet van te voren als t je eerste is. Liefs mij
Gaat het over zw-testen of over ovutesten ? ZW test kan je op de dag van je NOD eigenlijk de hele dag door wel doen, maar beter in de ochtend. Een OVUtest kan je het beste niet met je ochtendurine doen, maar verder op de ochtend/dag
als je het van te voren weet dat je gaat testen zou ik het gewoon s`morgens doen. Ik maak blijkbaar weinig hcg aan in het begin dus ik test dan altijd s`morgens
En als ik as don mag gaan testen he... ik heb nu die kruidvat 2 voor 5 vanaf hoeveel dagen ervoor kunnen die?? Owwwww ik wil het zooooo graag weten!
waarom? Die paar dagen kun je toch ook nog wel wachten en je wordt er niet meer of minder zwanger van!!!
Mir27, ik begrijp het helemaal! Ik kan ook niet meer wachten!! Heel herkenbaar! Maar die 2 voor 5 kun je gewoon vanaf je nod gebruiken, dus jammergenoeg niet eerder. Staat er geloof ik ook wel bij. Succes met wachten en/of testen!!!
Ow nou ik heb n og even gewacht... we zijn een weekendje weg met me ouders geweest dus... we wachten mooi tot don avond!
Gaat het wachten ineens wel goed? Hier iig wel! Ineens ben ik overtuigd om echt tot woensdag te wachten..! haha! Nu nog zien of het begin deze week niet ineen weer veranderd (mijn gedachten..!) Succes met wachten en testen!