Hallo allemaal! Even in t kort mijn verhaal... Wij zijn al 3 jaar bezig voor een 3de kindje... Sinds 5 januari begonnen met een ICSI behandeling. Op 27 januari heb ik pregnyl gespoten Op 29 januari heb ik de punctie gehad Op 01 februari de tp van 2 B emmy's... Toen een paar keer een test gedaan om te kijken of de pregnyl uit mijn lichaam was... En ja hoor dat was zo... Vervolgens weer n paar dagen achter elkaar getest, en mn testen worden echt met de dag duidelijker. Maar... Nu heb ik sinds afgelopen vrijdag bruinverlies, en sinds t begin van de middag ook bloedverlies... T is allemaal niet erg veel al zeg ik t zelf... T merendeel is met t afvegen, en soms ligt er iets in mn maandverbandje.... Ik heb vrijdag ook de gyn aan de telefoon gehad, en die zegt dat er niets aan de hand is, zolang mijn testen donkerder worden... Zij zegt dat dit de zo genoemde innestelingsbloeding kan zijn, of dat mss 1 van de 2 emmy's t niet gered heeft... Ik moet van de gyn wachten tot donderdag, dan nog eens testen en de uitslag door bellen... Hmmm k blijf vrij positief, maar ben toch stiekem ook wel n beetje onzeker... Ik zou jullie graag willen vragen eens naar mijn testjes in mijn album te kijken... Via de ipad krijg ik ze hier niet gekopieerd helaas... En verder zou ik graag van jullie willen weten wat jullie denken, en of jullie dit eens mee hebben gemaakt en hoe dit is afgelopen.... Alvast enorm bedankt....
Ik ben natuurlijk geen gyn, maar ik zou je ook zeggen wat meer vertrouwen te hebben. Zolang je geen enorme hoeveelheden rood bloedverlies hebt is er (nog) niks aan de hand. Probeer te genieten van die positieve testen meid!
MayD dank je wel voor je reactie. Ik heb nu juist t idee dat t bloeden minder wordt... Ik heb er op zich wel vertrouwen in, maar toch... Die onzekerheid blijft denk ik nog wel even...
Je testen worden iig duidelijker! Ik zou er ook nog even het vertrouwen in houden meid! Je bloedverlies wordt ook minder... Su6!
Apie dank je wel voor je reactie! We moeten og even geduld hebben.... Nu hopen dat de aankomende 3 dgn voorbij vliegen!
Altijd spannend die eerste weken. Als ik naar het donkerder worden van je testen kijk voel ik mij in ieder geval gerustgesteld. Bij mij zien ze er met een paar dagen vertraging hetzelfde uit. En jij hebt ook nog een zeer posi clearblue. Dat komt vast allemaal goed!