momenteel heb ik heel veel spullen te koop. kledingpakket voor meisje. mt 68 voor 12,50 mt 74 voor 15,00 mt 80 voor 15,00 mt 86/92 voor 10,00 kledingpakket jongen. mt 80/86 voor 12,50 mt 92/110 voor 15,00 dekbedovertrekjes 2,50 per stuk. gratis hoeslaken bij aankoop van 1 overtrek. slaapzakjes 8 stuks 1,50 per stuk alle 8 voor 10,- inrichting voor prinsessenkamer. klamboe lampion lamp en opblaasbaar stoeltje. samen voor 12,50 pakket met hydrofiel luiers, spuugdoekjes navelbandjes,kruikzakken en badcapes/omslagdoeken 5,- wrapper fleesch omslagdoek van funny bunny. 3,50 hemeltje voor op wieg voor jongen 7,50 muziekdoosje hema 2,- v-tech v smile computer met 1 controler en 2 spelletjes. dora en sesamstraat 20,- een babyfloat met gratis 2 zwembroekjes. bieden 2 canvas schilderijen van winnie de poeh 7,50 samen 1 speelkleed van tinylove met 2 bogen speeltjes en kussentje voor buikligging 12,50 maxi cosi mobiel van fisher price 3,- luiertas hema 2,- badjasje prenatal 3,50 foamstickers bob de bouwer. bieden aantal anne geddes poppen 2 groten en aantal kleintjes. 25,- voor alles samen winterjasjes voor meisjes verschillende maten notk skipak voor j/m mt 74 5,- dames truien mt M/L 2 euro per stuk. andere dameskleding jurkjes broeken enz max 7,50 (even doorgeven waar je naar zoekt) schoentjes bob de bouwer mt 23 bieden. Als je interresse ergens in hebt en een foto wilt zien dan hoor ik het wel. Ik zal later ook even proberen hier alles in een album te plaatsen. prijzen of bieden staat er achter. prijs te hoog? misschien kunnen we eruit komen. misschien sta ik zelfs wel open voor een ruil.
ik moet even een nieuwe foto maken van het 86/92 pakket. die is namelijk niet goed. probeer ik vanavond even te doen. foto's van de dekbed overtrekjes probeer ik zo even in een album te zetten.
hier een foto van kleding meisjes 86-92 het is nog meer dan dit. alleen zat dat nog weer in een andere doos. heb ook nog 2 winterjasjes in maat 86 maar die verkoop ik apart. als je daar ook een foto van wilt dan hoor ik het wel.
Heb je de wikkeldeken nog? Zitten bij die slaapzakjes ook slaapzakjes met rits voor in de Maxi cosi? Zo ja welke maat?
Oh oke dan zoek ik even verder zoek echt iets voor de winter voor in de MC. Ben in de juni uitgerekend dus hoef dan niks voor in de wagen/ mc Succes met de verkoop
kledingpakketen mogen weg voor 10,- excl verzendskosten voor evt prijsverlagingen van andere dingen even een pb-tje.
ik heb ook nog lego primo fisher price vormenstoof. fisher price stoffen liedjes boek. fisher price muziek doosje konijn. met zachte muziek en oplichtend buikje