hallo allemaal. ik ben even weg geweest omdat ik in mijn kop even tot rust moest komen. de vorige maand was ik toch ongi geworden ookal had ik een licht positieve test. volgens de huisarts is het in een vroeg stadium fout gegaan... balen... maar op na de volgende ronde. en die ronde is geweest.. na druk geklust te hebben rond de uitgerekende vruchtbare dagen is het nu afwachten of het raak is. het gekke is dat ik vanacht wakker werd omdat ik vrij pijnlijke steken kreeg bij mijn lies in de buurt. en heb al 2 dagen zo'n pijn in mij borsten... ik dacht dat het miscchien een na sleep was van de vorige maand nog maar dat kan niet... zou je de evt innesteling kunnen waarnemen aan de hand van steken? en zou je dan al zo vroeg last kunnen hebben van opgezette borsten??? het lichaam zit zo raar in elkaar....ik weet het ook eigenlijk niet hahaah tis wel vreemd want normaal doen mijn borsten zo pijn als ik ongi moet worden en dat zou over 10 dagen pas zijn..... bestond er maar iets waarmee je meteen kan vast stellen dat het zo is... ach het enige wat ik kan doen is wachten en hopen dat het raak is en dan maar weer hopen dat het nu niet in een vroeg stadium fout gaat. moet positief blijven denken en ach mensen de zon schijnt en dat maakt een hoop goed... ik moest even van me afschrijven.... groetjes Sammie
Ik hoop dat je je rust een beetje hebt gevonden..en welkom terug. Ik kan je helaas niets zeggen over die rare tekens die je lichaam telkens geeft... ik ben me nu ook veel meer van alles-/ieder pijntje, steekje en krampje bewust dan voorheen....om gek van te worden, zal bij mij persoonlijk ook wel een groot deel tussen "de oren"zitten veel succes in deze nieuwe ronde, spannend!
Ja blijf lekker positief meid. Dat is de beste instelling die je kan hebben!!! En natuurlijk welkom en heel veel suc6 meiss.. Veel liefs Daan