Ik had mijn eisprong de 27e moeten hebben , maar ik voelde hem (en mn persona gaf dat ook aan ) op de 24e al !!! Lekker vroeg dus Aangezien mn ongi altijd precies 14 dagen na mn eitje komt (schijnt zeldzaam te zijn ) kan ik er vanuit gaan dat mn nod ook 3 dagen verschoven is . Dus dan komt mn nod op de 9e van mei . Ben benieuwd Maar ja , nu weten we nog steeds niet hoe dat nou zit met die 2e streep nu Ben dr toch wel heel nieuwschierig naar ..... Anders ga ik de klantenservice wel bellen of zo Groetjes Joyce
Ben benieuwd wat de klantenservice zegt Denk dat alle forum-lezeressen meer ervaring en wijsheid hebben dan een klantenservice, maar toch is het proberen waard. Ben zelf in ronde 2 bezig en vorige maand ook precies 14 dagen na de eisprong geworden. Dus voor ons hangt alles af van komend weekend/week Heb je het nummer van de klantenservice? groet, sjaak
Ja en dat duurd nog zo lang Gelukkig werk ik 4 dagen in de week en heb overdag (als ik thuis ben ) wel genoeg afleiding aan de kids hier . Maar ja , die gaan toch ook een keer naar bed he Nu niet bij de hand want heb hier 2 peuters rondlopen (dochtertje en neefje ) en die kan ik niet alleen laten om het te pakken Zal dus nog even moeten wachten pf . Klantenservice zal toch zeker wel weten wrom wij zo ver voor NOD en na de eisprong een 2e streepje krijgen op de test : Als ze dat niet eens weten dan vraag ik me af hoe betrouwbaar dat ding eigenlijk wel is dan Groetjes Joyce
Whaaaaaaa , heb 2 even dikke strepen op mn persona test en vandaag is dus mn NOD Dus volgens persona zou ik dan zwanger zijn : : : Toch maar even een gewone test doen Groetjes Joyce
aaaaaaaarrrrgggghhhhh joyce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! testen, testen, testen!!!! spannend! ik duim zo voor je meid! liefs elfje
Vanmorgen vrij snel erna een gewone zwangerschapstest gedaan , maar helaas negatief Anders toch eens die klantenservice bellen . Had een mailtje gestuurd maar heb nog geen reactie ontvangen . Groetjes Joyce