misschien zwanger?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door semh, 23 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. semh

    semh Lid

    28 dec 2010
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

    ik ben al ongeveer een jaar aan de pil!
    en ben deze maand 3 keer 'ongesteld' geweest zonder dat ik de pil deze maand ben vergeten!

    hoe kan dit?

    kan ik zwanger zijn?
     
  2. happymama

    happymama Niet meer actief

    ???? geen idee , denk dat je voor zoveel bloedingen iig even de HA moet bellen
     
  3. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Inderdaad, huisarts even bellen en melden dat je last hebt van vreemde doorbraakbloedingen.

    Uiteraard kun je zelf voor de zekerheid ook even een zwangerschapstestje doen.
     
  4. Alita

    Alita Niet meer actief

    idd ha bellen
     
  5. cherryl

    cherryl Fanatiek lid

    27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    idd huisarts raadplegen, ik heb dit vroeger ook gehad, doorgestuurd naar de gyn.. kwam weinig uit, maar mocht niet meer aan de pil (ook doordat er veel trombose in de fam voorkomt) ben toen aan de nuvaring gegaan en heb er nooit geen last meer van gehad!
     
  6. Bri

    Bri Niet meer actief

    Ik denk dat deze pil niet geschikt is voor jou. Te licht, verkeerde mix van hormonen, zoiets. Zwangerschap lijkt me niet de meest voor de hand liggende verklaring voor tussentijds bloedverlies terwijl je de pil slikt.

    Heb vroeger een tijdje mercilon geslikt, en kreeg daar ook steeds tussentijdse bloedingen mee. Naar ha gegaan en overgestapt naar microgynon 30. Die heb ik jarenlang probleemloos geslikt.
     
  7. kawaii

    kawaii Fanatiek lid

    9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Drie keer is wel vaak.. dan zou ik ook even de HA bellen!

    Een half jaar geleden heb ik 1x een doorbraakbloeding gehad, halverwege een strip. Dat duurde drie weken, echt tot het einde van de stopweek. Heb toen ook de HA gebeld want ik vertrouwde het voor geen meter. Huisarts vond me maar een aansteller geloof ik, hij poeierde me af! "kan gebeuren jongedame. maak je geen zorgen. als je drie maanden blijft bloeden gaan we wel eens verder kijken" en piep piep piep hij had opgehangen :( Nou ja zeg:(

    Ik denk niet dat je zwanger bent, maar misschien is er iets anders aan de hand, de verkeerde soort pil ofzoiets.
     
  8. Theeleutje

    Theeleutje Fanatiek lid

    5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    @semh: ik zou voor de zekerheid de ha bellen!
    @kawaii: wat een hork van een ha!
     
  9. charity2010

    charity2010 Fanatiek lid

    29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Zou idd even de HA bellen, en laat je niet afschepen als je je zorgen maakt! Hoewel het niet iets hoeft te betekenen, kan idd gewoon zijn dat die pil niet geschikt is voor je.
     
  10. kawaii

    kawaii Fanatiek lid

    9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    #10 kawaii, 26 mei 2011
    Laatst bewerkt: 26 mei 2011
    Idd niet laten afschepen hoor!! Er is vast een reden dat je drie keer een doorbraakbloeding krijgt. ik deed dat toen dus wel bij mijn HA en ben er eigenlijk best wel van geschrokken hoe dat ging. Ook per direct een andere HA gezocht. Wat denkt ie wel.. pff...
     

Deel Deze Pagina