Dank je Ooievaar! Ik ga er een beetje vanuit dat de Persona mijn lichaam al iets beter kent en nu ook zal aangeven wanneer mijn ei is.... We gaan het gewoon weer gezellig maken Spannende dagen zijn dit voor jou he? Liefs An
Ja het zijn hele spannende dagen Maar de ene keer voel ik weer een licht krampie en denk dan gelijk. Zie je wel gewoon mijn ongi die onderweg is Heel vervelend dat wachten...
@Ooievaar, Leuke dingen gaan doen van het weekend, misschien kun je je gedachten dan een beetje verzetten..... Hopelijk gaat de tijd dan ook wat sneller! Liefs An
Ben ik nu gek of stonden hier daarnet nog een paar antwoorden boven jouw laatste, Ooievaar? Van temp kaartjes..? On topic: het zal zeker spannend zijn voor je! Ga je de eerste dag al testen, of wacht je langer af? Ik denk aan je hoor! Dat die duiveltjes maar wegblijven!
Onee *schaam* ben me gewoon van topic aan het vergissen Ik wissel de twee door mekaar Dacht echt dat ik gek werd
An: mijn mannetje is vandaag lekker vrij en vanmiddag gaan we met zijn drietjes lekker weg. Naar de paardjes. Onze dochter is helemaal gek van paarden. Elke keer onderweg zegt ze "aardje" En morgen hebben we een verjaardag. Mijn achternichtje is van de week 2 geworden. Dus we hebben wel wat afleiding Alleen zondag nog niet. Enne Tacha...gaat het goed met je? hahaha Zwangerschapskwaaltje misschien??
Hahha ja alles goed hier hoor Kweet echt niet hoe het kwam Was ervan overtuigd dat iemand met de antwoorden aan het klooien was Opeens waren ze weg en dan stonden ze er weer Nadien had ik het door hahahha
Ik ben ook om. Ik heb de persona besteld! Ik geef elke maand zoveel geld uit aan ovutesten (test 2x per dag om de 12 uur om het begin van de peik niet te missen en wil mijn lichaam beter leren kennen na 16 jaar pil) dat ik het meer dan de invesrtering waard vind en ook na een venutele zwangerschap kan je er gewoon weer plezier van hebben. Ben vooralsnog niet van plan om weer aan de pil te gaan....na 16 jaar onafgebroken de pil slikken vind ik het wel genoeg, zeker gezien de klachten die de meetse dames ervan hebben na het stoppen....
Nou succes ermee Me2 Het is een mooi apparaatje hoor De eerste maand moet je wel 16 keer testen Hij moet toch je cyclus leren kennen Maar daarna is het elke maand 8 testen
Heel veel succes ME2! De eerste keer moet je inderdaad wel veel testen maar ja, het is voor een goed doel! Liefs An
Ik heb mijn banner weggehaald omdat ik nog steeds bruin verlies heb. Het is nog niet echt doorgezet, maar morgen wel denk ik... Ik zet ook voorlopig geen banner neer Ga gewoon alleen mijn persona gebruiken Heb het idee dat ik er te veel mee bezig ben...
Heb je nog een keer getest Ooievaar?? Woensdag komt mijn Persona! Zul je net zien dat ik dan deze ronde wel zwanger ben en hem voorlopig niet nodig heb...hihi, zou wel grappig zijn!