Hi Essie, Je hebt nog twee staafjes! Bij mij is het meestel ook pas op de laatste dag! Gewoon doorklussen! Liefs, Pechvogel
Hoi Pechvogel! Nog geen ei gezien....... vandaag me ei zegt de banner. Gister al sex gehad hahahahaha, maar om de dag zeggen ze.... Maar we gaan zo toch maar ff naar boven whahahwhhwhahwhhwa En vervelend dat we het vinden
Hallo dames, mag ik jullie nog is een vraag stellen? Of eigenlijk 2... Ik heb op dag 12 en 13 (13 en 14 eigenlijk dus) een ei symbool gehad. Op dag 13 dacht ik mn ei te voelen. Kan dit of zou dat perse de dag erna moeten zijn? Op dag 14 gaf persona nog wel rood, maar was er nauwelijks een 2e streepje zichtbaar. Vandaag, dag 15 was het 2e streepje weer behoorlijk duidelijk zichtbaar, zoals de dag voor het eisymbool zeg maar. Weten jullie misschien hoe dit kan? Vind t toch wel raar. Hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen, t allemaal nog zo nieuw voor me! Bedankt voor t lezen in elk geval! Groetjes!
Hallo allemaal, hier op het persona topic! misschien kom ik wel tussen een andere vraag door, maar het leek me ook niet nodig er een topic voor te openen. Ik heb aardig wat pagina's van dit topic doorgelezen en in het begin stond daar ook dat de persona te krijgen was via de webwinkel, maar ik kan hem niet vinden. Is hij uit het assortiment? Zoja, weten jullie misschien dan waar hij het voordeligst is (wil geen gebruikte!). Wil hem gaan gebruiken als tijdelijke anticonceptie. Groetjes DeeLighT
Hoi Deelight, Welkom op ons forumpje! je kunt de Persona ook bij de Etos en de apotheek kopen. Het is echt een heel fijn ding.. Succes ermee! @Zena; het kan heel goed dat je je ei hebt gevoeld. De 2e dag van je ei komt je eisprong nl binnen 24 uur.Ik heb ook altijd dat het 2e streepje nog redelijk blauw is. Dit wordt als hete goed is minder..
Bruidje: dankjewel! Zal ff informeren daar. Heb een goed gevoel bij persona, wil geen pil of andere hormonen, geen barrieremiddel en spiraal vind ik eng (moeilijk gevalletje he ) Groetjes
hey pechvogel! lief dat je aan me denkt heb net mijn schoonzusje op de trein gezet. Die is gisteren bij mij gekomen en net dus weg, was erg gezellig! Maar nu ben ik dus echt weer alleen, moet toegeven dat het best even heel erg raar is. Maar gelukkig belt mijn kerel vanavond even. Hoe is het met jou?
Wat een ^&*()(*&^%$%^&*() apparaat! Nog geen ei! Ik probeer het nog een keer! Dan stop ik met de persona kost me alleen maar geld.... En klus misschien wel op de verkeerde dag op deze manier! Kan beter maar weer gewone ovulatietesten gaan gebruiken!
@ Pluys: Fijn dat je toch bezoek had en niet alleen zat. Heb je nog ovulatietesten gedaan? Bij mij wordt het vanaf komende week weer klussen. Ben druk de teunisbloem aan het slikken. Mijn temp is net de rocky mountains. We zien wel. @ Essie: Hoe lang gebruik je de Persona? Had je vorige maand wel een ei? In principe is de Persona nadat je hem hebt niet zo duur. Veel ovulatietesten zijn duurder. Ik heb ook die van Matcare liggen. Deze vind ik veel onduidelijker. Misschien heb je je ei ook nog niet gehad. Als je de eerste twee cyclussen geen ei hebt gezien, moet je Persona bellen staat in de beschrijving. Succes nog met het zoeken naar je ei. Overigens gebruik ik de Persona meer om te zien wanneer wij kunnen stoppen met klussen. Ik temperatuur naast het gebruik van de Persona. Misschien is dat iets voor jou. Dan kun je zien of je ei al is geweest of niet. Dit zie je pas achteraf, dus na je ei. Groetjes, Pechvogel
2e cyclus en geen ei gezien! Ja persona lijn bellen hahahahaha Nemen of nooit op of engels.... Nee ik ga over op ovu testen de volgende ronde...... Vond het minder duur als de persona testen! Ook vind ik dat de 2 streepen onduidelijk zijn! Bij op de ovutesten had ik ze wel!
Welk merk gebruikte je dan? Bij mij is het juist andersom. Persona testen zijn duidelijker dan de ovutesten.
ja ik heb nog ovu testen gedaan en heb maar besloten dat ik nu officieel mijn lichaam niet meer ga begrijpen. ik heb een foto van de testen in mijn album gedaan. misschien dat jullie willen kijken en je mening willen geven?
He Essie, soms duurt het ook even voordat de persona je lichaam leert kennen. Het kan zijn dat je ei daardoor niet aangegeven wordt. Hier staat 3 maanden voor volgens mij.. Nog geen ei pluys? Je testen zien er toch wel zo uit.. Hier weinig spannends.. uiteraard voel ik de gebruikelijke dingen maar meestal haal ik die maar in mn hoofd.. we zien het wel..
Wat ik nou heb.. ik heb net een trekpleister test gedaan omdat ik altijd even wil uitsluiten of ik zwanger ben of niet.. heb ik een heeeeel vaag streepje.. ik durf het niet te geloven!
Die van sensi gebruikte ik (zie album) die deden het perfect! Maar zit nu in de 2e cyclus en weer geen ei gevonden de staafjes zijn nu ook op! Ik neen aan dat hij de volgende keer ook weer geen ei aan geeft? Heb de persona lijn gebeld... ik wacht het nog even af tot de volgende cyclus... Ik geef het ding nog 1 kans hahahahaa Gr Esther
He Essie, ik zou het gewoon nog een rondje proberen.. Ik ben helemaal versteld.. heb ik opeens een vaag positieve test in mn handen.. bizar.. Zag dat je uit Dordrecht komt, ik ook.. wel grappig!
@bruidje Alvast een voorzichtige proficiat! Altijd afwachten als het voor je NOD is, maar het begin is er! @Pluys Ik vind de test van 15-7 er ook positief uit zien. Van wanneer is de persona test die er bij ligt, die is weer niet positief. Groetjes, pechvogel