Bruidje, van harte gefeliciteerd! Wat fijn dat jij samen met mpje het topic roze komt kleuren. Geniet ervan! Zo zie je maar wat een mooie bruiloft en huwelijksreis teweeg kan brengen . Geniet ervan!
He MWB, lang niet gezien zeg! Ja het is echt super.. vandaag nog even de CB digitaal want dit was mn NOD (of gister als mn cyclus 28 dagen was) maar gelukkig ook op zwanger.. Vrijdag naar de huisarts.. Ben zo blij! Maar ook heel bang tegelijkertijd.. zal blij zijn als die 12 weken voorbij zijn en ik het aan iedereen mag vertellen! Ik hoop dat jij ook heeeeeeel snel aan de beurt bent!
Ik hoop het ook meid, maar ik ben eerst echt superblij voor jou! Ik ben inderdaad een tijdje niet online geweest. We zijn nu echt superdruk met alles voor onze bruiloft. Ik heb bijna elk weekend wel een passessie voor m'n jurk gepland, want die is uniek voor mij ontworpen en wordt op maat gemaakt. Maar wel leuk allemaal. Verder ben ik erg druk in de weer met temperatuurkaartjes en persona, want op 13 augustus heb m'n eerste afspraak bij de gyn. Ik ben erg benieuwd. Geniet lekker van je zwangerschap meis, het had zo moeten zijn. Eerst lekker trouwen, dan op huwelijksreis en daarna zwanger. Mijn moeder denkt dat het voor mij ook zo zal lopen ... ik wacht wel af. Liefs, MWB
Wat leuk zeg je eigen ontworpen jurk.. Wanneer is de grote dag? Nou ik vind het echt bizar hoor dat het zo loopt.. het lijkt wel of het niet op kan echt beetje eng.. Weet je wat bij mij het rare is.. ik ben zwanger geworden zonder de persona.. ik had geen zin om in afrika moeilijk te gaan doen.. en nu zie je.. Spannend naar de gyn.. hoop dat het allemaal niet nodig is..
Wat spannend allemaal! Voor mij is alles al weer 2 jaar geleden gaat zo hard! Ik had ook een zelf ontworpen jurk! Maar ik viel zo af dat ie een dag van te voor nog moest worden ingenomen Ik wens jullie beide heeeeeel veel plezier geniet ervan!
hallo allemaal, heb vandaag weer een ovu test gedaan. staat in mijn album graag jullie gedachte hierover ik wacht sowieso tot zaterdag met een zw test
Het zou toch goed kunnen hoor Pluys.. Het streepje moet rechts goed uitslaan.. hij is al donkerder dan je vorige! duim duim duim
Lastig te zeggen pluys, als ik het zo bekijk dan zou ik zeggen dat je ei eraan komt, maar ik kan me voorstellen dat je het niet meer zeker weet met al die vage streepjes. En ook al vanaf dag 18. Ik zou zaterdag gewoon ff een zwangerschapstestje doen ... je weet het maar nooit Heel veel succes meid, ik duim voor je.
ja ik word er niet goed van al die vage shit! hoop niet dat mijn ei nu pas komt! mijn man komt pas over 9 dagen terug
Dat hoeft geen probleem te zijn hoor, lees dit topic maar: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=3646
Hi Pluys, Als ik jou was zou ik even stoppen met de ovulatietesten (voor deze ronde tenminste). Je man is er nu toch niet en veel duidelijkheid krijg je nou ook niet. Je wordt alleen maar onzekerder. Volgens mij kun je er beter een zwangerschapstest tegenaan gooien zodat je weet of je zwanger bent of niet. Veel succes de komende dagen. Probeer jezelf niet te gek te maken. Pas goed op je zelf! Liefs, Pechvogel
ja klopt het maakt me alleen maar onzeker. ik ben nu nog bezig met die ovu testen omdat ik wil weten wanneer ik de kan verwachten. altijd 14 dagen na mijn eerste positieve ovu test komen ze. Maar ik ben bang dat ik deze cyclus geen eitje heb gehad. Ik vond het al heel speciaal dat ik na mijn bbz elke cyclus nog een eitje had gehad. Nog 1 ronde na deze zelf proberen en dan mogen we naar de gyn toe, dan worden we gelukkig geholpen. Heeft iemand nog iets van San gehoord?