Ik hoop dat we nog wel eens van San horen.. ik mis dr wel! Snap het ook wel weer als ze geen zin meer heeft in zwangerschapsforums... let's hope! Hoe is het bij jou Pluys? Alweer bijna testdag...
ik heb san net een pb gestuurd. Ja ik denk dat mijn testdag eraan komt. Ik reken deze keer helemaal nergens op omdat ik mijn ei niet echt heb gevonden. Ik heb nog 2 ovu testen hier liggen, die maak ik nog op en dan zullen we het wel zien! hoe is het met jou bruidje, begin je het allemaal al te beseffen?
Ok nou als ze hier niet meer op het forum komt zal ik dat ook eens doen.. Met mij alles goed, voel me goed. Af en toe klein beetje misselijk gevoel en een opblazen gevoel in mn buik. Hij is vrij gespannen, en 's avonds echt een stuk dikker na het eten stom he.. We zijn natuurlijk helemaal in de gloria alleen hoop wel ontzettend dat het goed gaat.. je bent toch wel bang dat het niet goed gaat of zo..
En ik hoop natuurlijk dat het voor jou ook zo mag zijn Pluys.. het komt toch volgens mij altijd als je het niet verwacht... en je hebt zulke rare testen.. ik duim..!
Hallo dames, Begin nu toch weer ongeduldig te worden hoor Probeer me elke keer weer sterk te houden maar nu zit ik al weer zo van....... was het maar zover. Dan ben je weer van doe onzekere dagen af hihihihihi. nou ja moet toch even geduld hebben nog........ pfff
Balen is dat he.. je kan er nu niets meer aan doen.. Ik had het vruchtbaarheidsdrankje al klaar staan zodat ik dat kon drinken vanaf het moment dat ik ongi werd... hahhaha niet nodig.. zal je altijd zien
Hello dames Bruidje en Mpje , heel erg gefeliciteerd met jullie zwangerschap Pluys , nog steeds niet bij jou Maar ik las dat jullie na de volgende ronde naar de gyn mogen . Ik hoop dat als je niet zwanger bent , hij/zij je snel en goed zal helpen ! En ik ben dus al een hele tijd hier niet meer geweest . Was er helemaal klaar mee , met die persona . Merkte dat ik er daardoor nog meer mee bezig was . En ik was er sowieso al veel te veel mee bezig . Nu gister naar de gyn geweest en de mmm is dus gestart ! Mag ook weer met de persona beginnen deze ronde ( wordt aangeraden door de arts ) . En dus kom ik me hier ook maar weer melden . Gelukkig heb ik een arts die van aanpakken weet en alle onderzoeken in een razend tempo afgerond wil hebben Binnen (nu nog ) 3 afspraken wil ze alle onderzoeken al gedaan hebben ! Ook de samenlevingstest en het hsg onderzoek .... Dus met een maand of 3 ben ik al heel veel wijzer en kunnen we echt aan de slag Groetjes Joyce
Ik ben er al een poosje mee bezig! Maar nu heb ik steeds een raar gevoel in me lies! Wat je normaal voelt als je te hard gelopen hebt zeg maar, maar dan meer onderin me lies! Dus ik wil me er niet mee bezig houden maar ik voel rare dingen hahahaha. Dit heb ik nog niet gevoeld......... Maar goed ik maak me vast WEER gek! Ik zal volgende week gewoon weer ongi gaan worden. En fijn doorgaan met het vruchbaarheidsdrankje!
He Joyce, bedankt.. we zitten op een roze wolk! Fijn zeg dat je een voortvarende gyn hebt.. beter dan dat je weer een jaar op van alles en nog wat aan het wachten bent.. ik duim voor je! Essie.. ik had dat ook vorige maand.. daarbij geen afscheiding voor NOD en beetje last van beurse borsten aan de zijkant.. ik hoop het voor je! Blijf maar lekker drinken hahaha
jeetje nu is het helemaal spannend hahahahaha. Ik wist niet of je het nou door mocht drinken of niet?
Na je ei niet meer denk ik, volgens mij mocht je het niet drinken als je zwanger bent.. dus misschien beter niet doen..
@ Pluys, Hoe gaat het met je? Nog nieuws? Nog een week en dan is je mannetje weer terug! Liefs, Pechvogel
Ik snap er helemaal niets meer van. Na een cyclus van 30 dagen, ben ik weer vrolijk begonnen met de persona. Ik zit nu op dag 15, nog steeds geen ei in aantocht en ook geen duidelijker tweede streepje. Ik ging gisteren naar de wc en kwam erachter dat ik bloed verloor. Vandaag nog steeds, erge buikpijn erbij en steken. Volgens mij ben ik weer ongi geworden . We hebben best wel wat stress op dit moment, zou het misschien kunnen dat mijn lichaam daar vanslag van is? Als ik kijk naar mijn vorige cyclussen zat ik allemaal zo netjes op die 30 dagen. Snap er niets meer van. Heb nu sterk de neiging om de persona de prullenbak in te gooien en er helemaal niet meer bewust mee bezig te gaan. Ben zo verward
@Roxanne, Wat je nu beschrijft, bloedverlies (licht tenminste) en een beetje stekerig gevoel kan ook bij een eisprong horen. Ik zou als ik jou was (en niet te veel bloedverlies hebt), gaan klussen. Gek dat je niets ziet op de Persona. Ik zie ook nog niets. Het tweede streepje is maar heeeel licht. Vorige maand kwam toen ook ineens dat tweede streepje. Blijf vertrouwen houden! Succes! Pechvogel
het voelt echt net alsof ik ongi ben! Erg buikpijn (moet aleve innemen), bruin/rood bloedverlies. Vandaag ook niets te zien op de persona, zelfs geen tweede streepje... Kun je ook bloedverlies hebben een paar dagen voor je eisprong? Misschien dan toch mijn mannetje verleiden om vanaaf even met me onder de douche te gaan
@Roxanne, Hoe gaat het nu? Is het nog doorgezet of is het bloedverlies opgehouden. Het is toch wel vreemd. Hoe lang heb je al een gewone cyclus? Hier ook nog geen ei. Heb wel het idee dat hij eraan zit te komen. We wachten maar weer af. Veel liefs, pechvogel
Hey! nee hier geen nieuws. Geen te bekennen dus ik denk dat ik dan op 7/7/07 geen ei heb gehad. ik wach nog even de woensdag af, want dan zit ik op de 35 dagen. als er woensdag nog geen zijn dan wil ik donderdag even een testje proberen. Ja mijn kerel komt vrijdag al naar huis \/ Maar misschien dat ik donderdag al naar hem toe ga. Hij is vanaf zwitserland naar België gegaan ivm het weer. Dus België is goed te doen. Nu moet ik alleen nog even gaan denken of ik donderdagmiddag ga of dat ik iets op mijn werk kan regelen en dan kan ik woensdag al weg. Ik moet er vandaag nog even goed over nadenken :-k Maar hoe is het met jou? zie dat je in je vruchtbare tijd zit! Spannend hoor!
Idd ik zit in mijn vruchtbare periode. Dus flink aan de klus! Nog geen positieve ovulatietest, maar ik denk wel dat die er aan zit te komen. Maar net zo negatief! Dat je niet ongesteld bent wil niet zeggen dat je 7-7-7 geen ei hebt gehad Tot welke datum heb je een kans om zwanger te zijn (eisprong voordat je man weg was)? Ik ga voor je duimen. Liefs, Pechvogel
mijn man is op vrijdag de 13de juli weggegaan. ik denk dat het dan tot de 15de zou kunnen. Maar ik reken echt helemaal nergens meer op deze ronde!