he Essie dikke knuffel voor jou! ik weet nu zeker dat ik vandaag of morgen pas mijn eisprong ga krijgen. Gister voor het slapen gaan nog snel even een ovu test gedaan en gelijk de digitale erachteraan gedaan en ja hoor een smiley! we zijn nu dus flink aan het werken geslagen. Ik blijf het heel maf vinden dat ik pas na 39 dagen dan toch eindelijk een eisprong krijg. En die test van vorige week maandag was dus een valse positieve test, ach hebben we dat ook eens meegemaakt
Dank je meid! Weet je zeker dat je niet zwanger bent? Een posi ovu test krijg je ook als je zwanger bent he........
ja dat klopt maar dan had die zw test die ik zatedag had gedaan positief moeten zijn en die was echt negatief. Dus nu nog 14 dagen en dan weten we meer, ach geduld is een schone zaak (ik zeg het wel netjes maar meen er niks van ) hoe is het met je zus?
@ Essie: Balen meid. Op naar de volgende ronde. Alleen het wachtern duurt zo lang. Het is een dat het niet raak is, maar dan krijg je die menstruatie ook nog op de koop toe. Ook nooit een pretje! @Pluys: Ik ben toch nog steeds niet overtuigd hoor! Ook een digitale ovulatietest is positief als je een eisprong hebt. Misschien heb je nu meer HCG waardoor de test wel positief is. Ik blijf nog steeds hoop voor je houden dat je positief bent. Ik zou ook niet te lang wachten met testen gezien jouw vorige BBZ. Je moet daar toch op tijd bij zijn. Ik heb nu mijn eisprong gehad en moet nog tot eind volgende week (donderdag of zo) wachten tot ik een test kan doen. Dus bij mij ook geen effect van de Teunisbloemolie. Mijn temp zat helemaal door de war. Normaal is die stabiel, maar nu ging deze alle kanten op. Voor mij dus geen teunisbloemolie meer. Groetjes, Pechvogel
[quote="pechvogel@Pluys: Ik ben toch nog steeds niet overtuigd hoor! Ook een digitale ovulatietest is positief als je een eisprong hebt. Misschien heb je nu meer HCG waardoor de test wel positief is. Ik blijf nog steeds hoop voor je houden dat je positief bent. Ik zou ook niet te lang wachten met testen gezien jouw vorige BBZ. Je moet daar toch op tijd bij zijn. [/quote] lief dat je daar aan denkt! Maar als ik echt zwanger zou zijn dan moet een ovu test toch dik positief blijven. Ik had gister een duidelijke positieve ovu test (staat in mijn album), heb net weer een ovu test gedaan en hij is niet meer positief. Maar je hebt gelijk dat ik het goed in de gaten moet houden ivm mijn verleden, want ik ben als de dood dat ik nog een keer een bbz moet meemaken. Vooral als mijn eileider dan weer knapt want dan is het op de natuurlijke manier echt afgelopen voor ons. Essie heb je al een test gedaan? Misschien was het een innesteling? Pechvogel, voor mij ook geen teunisbloemolie. Het heeft mij alleen maar ellende gebracht. Ik heb nu pas na 39 dagen mijn ei, ben klaar met de teunisbloemolie!
@ Essie: inderdaad vreemd dat het niet door zet. Wanneer had je ongesteld moeten worden volgens de ovulatietesten? Misschien morgenvroeg toch nog even testen! @Pluys: Ik snap er helemaal niets meer van. Jij hebt nu dus twee perioden met positieve ovulatietesten gehad? Ik wist niet dat dat kon. Ik zou echt gaan tempen. Het geeft mij de zekerheid dat de ovulatietesten kloppen.
@Chantalleke, Ik zie nu pas dat je hebt geschreven. Veel succes bij het gebruiken van de Persona. Ik hoop dat het snel zijn vruchten voor je af zal werpen. Groeten, pechvogel
Ja gister een test gedaan die was negatief! Maar nu had ik heeeeel even bloed.... maar nu niet meer : Verder voel ik niks, geen ongi nog zwangerschapsverschijnselen......... Dit is echt super vreemd.
ja ik heb haar een pb gestuurd en kreeg reactie. Het gaat goed met haar, ze mist ons wel! Op het moment is ze erg druk met dingen regelen.
Het gaat nu doorzetten denk ik...... Ik heb me persona weggedaan! Want kon toch al geen ei vinden...... ga weer over op de vertrouwde ovulatietesten Maar mag toch nog wel gezellig mee kletsen toch?.......
huh ik lees het net terug en het staat er niet zoals ik bedoel ik bedoel eigenlijk: Essie ik vind het erg gezellig als je hier blijft kletsen!