Hoop dat nu beter gaat Essie! Blijf hier ook maar af en toe kletsen.. heb toch het meeste met dit forumpje.. zo kan ik jullie nog hcg'tjes toestrooien! Ik zal San ook even een berichtje sturen.. d'r leven zal wel op zn kop staan..
Nou dat zal zeker wel ja..... Ben ook wel benieuwd hoe het nu met d'r gaat? En die hcgtjes Vang vang hahahahaha
hahaha hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghhcghcghcghcghcghcghcghcghcgcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg..... Genoeg voor iedereen !
VANG VANG VANG VANG VANG We gaan vrijdag samen naar de Ha Ben dit zat.... en neem ook die zelftest mee om daar eindelijk eens over te vertellen.
Hi Essie, Is het nu helemaal doorgezet? Waarvoor ga je naar de huisarts en welke test neem je mee? groetjes, Pechvogel
Nog niet helemaal door heel vreemd is het..... Met vagen is er wat lichte bloed meer niet! Met onze thuistest voor mannen. Van testpoint een vruchtbaarheidstest voor mannen dus! Wat toen negatief uitsloeg er zaten 2 testen in beide negatief! Me zus heeft me toen geholpen met haar man (ze is zw3anger) dus wist vna hem super vruchtbaar! En ja hoor 2 keer vet positief! Ik kan dit niet langer meer zo. Mijn wens is er al 6 jaar..... maar wegens omstandigheden steeds uitgesteld. Ben al lnager van de pil af dus ga ik er een paar maandjes bij liegen. En kijken hoe we verder geholpen gaan worden! Ik vervelende is. Ik zit met een hele zieke moeder waar ik het moeilijk mee heb. Dus heb ook super veel stress..... Zit dit nu ook huilend te schrijbven... heb het heeeel zwaar wat mijn moeder bertreft
jeetje meid het zit je allemaal niet mee op het moment. Ik vind het heel knap van je dat je nu toch naar de ha gaat! hele dikke knuffel voor jou
He Essie, heel veel sterkte meis! Ik vind het heel rot voor je.. hoop dat het beter gaat met je moeder.. en dat jullie wat wijzer worden bij de huisarts! Dikke knuffels
net bij de gyn inwendige echo gekregen.. Hij dacht wel het vruchtzakje te zien maar nog geen hartactie.. vind het doodeng..! Hij zegt dat het geen raar beeld is.. maar toch..
Het hartje gaat vanaf een week of 6 kloppen, dit schijnt per beebje te kunnen verschillen het is maar een gemiddelde.. vind het wel balen had gehoopt gelijk duidelijk wat te zien!
ja was wel een aardige man.. hij zegt als je het fijn vindt mag je binnenkort nog wel een keer komen... ik..: OK! hhahaha
@Essie, Gaat het weer wat beter meid. Zag dat je je banner had aangepast. Heeft het eindelijk doorgezet. Laat ons weten wat de HA er van vindt! Groetjes, Pechvogel