Persona

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    @pechvogel; Zeker spannend, maar hier is het ook spannend zie ik aan de banners en lees ik. Ben erg benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren, eerst maar m'n volgende cyclus afwachten. De persona is in ieder geval helemaal in de war en m'n temperatuurkaartje is ook van streek. Eerst gaf fertility friend een eisprong aan op dag 23, maar dat heeft ie nu veranderd. Hoewel ik denk dat ik deze week m'n ei heb gehad, ziet m'n temperatuurkaartje meer op een uitdraai van m'n hartslag dan wat anders ...

We gaan in de Unia state in Bears Friesland trouwen, echt een hele bijzondere locatie ;). En als het weer meewerkt, dan trouwen we in de buitenlucht. We gaan inderdaad op huwelijksreis, een kado van mijn ouders, ze vertellen ons pas op onze trouwdag waar we heen gaan. Ik wil het zooooo graag weten, nog ff geduld dus.

En hoe is het met jou? Wat zegt je gevoel over deze cyclus? Ik hoop op meer roze op dit topic hoor, dat gun ik jullie allemaal!

2. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    laten we hopen dat het dit keer ook klopt [-o< Mijn ma denk ook dat het dit keer raak is en vanmiddag even met een vriendin wat gedronken en die denk ook dat het dit keer lukt. Je zou er bijna wat achter gaan zoeken :)
    Vanmorgen naar de wc geweest en ik had iets rood verlies, maar dan alleen inwendig. Heb sinds die tijd wel een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Maar goed het kan ook een tussentijdse bloeding zijn want mijn laatste ongi was 20 juni. Ach nog even wachten tot zondag en dan kunnen we testen (of niet :) ) Heeft er iemand nog tips want moet gaan testen op de camping :(

hoe is het verder met jullie allemaal?

Pechvogel spannend donderdag! Wat zegt je gevoel?

3. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Hoi Pluys,

Ik deed mijn ovutesten op de camping altijd als ik ging douchen. Ik nam een opvangpotje voor urine mee de douchecabine in. Ik had zo'n potje gewoon bij de drogist gekocht. Kan dus ook met zwangerschapstesten....

Succes!

4. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    bedankt voor de tip. Zie mezelf al klunzen op de camping :)

5. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Je hebt toch ook genoeg testen waar je alleen overheen hoeft te plassen. Tasje mee en in je tas stoppen. In de tent of caravan even kijken wat de uitslag is. Moet toch te doen zijn! Ik ga voor je duimen.

6. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ja dat klopt maar ik ben geen ster in het overheen plassen. Ga het dus opvangen en dan een testje doen en in de tent kijken wat de uitslag is.

7. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Ik ga voor je duimen...

Fijne vakantie in elk geval!

8. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Pluys, ik hoop voor je dat het raak is deze maand meid!

9. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Zie banner!

10. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht

Gefeliciteerd!

11. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    @ Essie:

Ik zie dat je ventje zijn zwemmertjes heeft ingeleverd. Wanneer krijg je de uitslag?

Gr. Pechvogel

12. Kejay

Kejay Niet meer actief

Pechvogel! GEFELICITEERD! \:D/

Ik dacht dat ik ongi was geworden, het is weer heel raar allemaal. Eerste dag goed bloedverlies. Tweede dag bruinverlies, s'nachts helemaal niets en vandaag wordt het dus afwachten.

Ik snap helemaal niets meer van mijn lichaam. Het gaat alle kanten op. Hele rare cyclus al deze maand met dat bruinverlies op dag 14-15-16.

Had de persona gisteren al wel ingesteld, hopelijk krijg ik vandaag de ovu-testen binnen en dan begin ik gewoon met testen. Kan geen kwaad toch?

@ Essie, spannend! Ben benieuwd wat de uitslag is.

13. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Over een week meiden!
    Dus spannend...........
    Meiden allemaalnog een fijne dag... ik ga zo werken.

14. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Joepie! Pechvogel van harte meid! Weer roze op het persona forum!

15. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    huh pechvogel! GEFELICITEERD!

:) was dat gevoel wat je had/hebt over mij niet over jezelf?

Maar super hoor weer een roze erbij!
    dat we jullie maar snel mogen volgen
    Je blijft hier toch nog wel meekletsen?

16. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Hi meiden,

Bedankt voor je felicitaties. Ik blijf natuurlijk meekletsen. Ik geloof er namelijk nog niks van. Moet nog heel erg aan het idee wennen. Daarnaast is het nog heel pril. En jammer genoeg weten velen onder ons dat het dan nog alle kanten op kan gaan. Maar het begin is er, zullen we maar zeggen.

Veel liefs, Pechvogel

17. Kejay

Kejay Niet meer actief

Ik ben dus maar 1 dag ongi geweest! :( Gister een beetje bruinverlies en vandaag helemaal niets meer...
    Snap er niets meer van

18. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Kun je niet zwanger zijn? Een innestelbloediing? Je weet maar nooit!

19. Kejay

Kejay Niet meer actief

jullie maken me aan het twijfelen :) had me er niet op ingesteld!
    Uit frustratie maar een topic geopend... Weet het echt even niet meer, vind mezelf wel weer een zeur :)

Ben je al voorzichtig een beetje blij aan het worden? Ik vind het helemaal super voor je! Ik hoop voor je dat je eindelijk goed gaat komen! Mijn duimen blijven voor je draaien!

20. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Ik heb nu een Persona test gedaan om te kijken wat daar nu werkelijk op te zien is bij een zwangerschap. En het werkt. De test was hartstikke positief. Dus voor degene die twijfelen, misschien heb je nog wel ergens een Persona test liggen. Pluys, misschien wel een goedkope optie voordat je op vakantie gaat!

Deel Deze Pagina