Nee, ik denk nog steeds dat jij zwanger bent. Het zou me niet verbazen als straks blijkt dat je al 2 weken overtijd bent. Dat gevoel blijf ik gewoon houden. Ik duim voor je dat mijn gevoel klopt!
ja ik blijf ook duimen [-o< ik zal het zondag weten, jullie moeten nog even in spanning blijven zitten want ik ga morgen op vakantie. We gaan ongeveer 2 tot 2,5 weken naar noord spanje. Dus ik wens iedereen heel veel succes en ik hoop dat als ik terug kom dat alle persona-dames roze zijn geworden Tot over 2 weken!
Dat gaan we proberen . We hebben alleen niet zulk goed nieuws gehad over onze zaadjes ... de huisarts heeft de resultaten iets te optimistisch ingeschat. De gyn wil de test nu zelf nog een keer uitvoeren ... we wachten nog maar weer af. Gelukkig gaan we op vakantie volgende week en na ons trouwen op huwelijksreis ... ff aan iets anders denken. Liefs, MWB
Heeft iemand nog toevallig een Persona die ik over zou mogen nemen? Wil het ook eens gaan proberen namelijk!
@ Essie, houd je het nog een beetje vol. Ik duim voor je dat het mee valt en dat je een positieve (dus goede) uitslag krijgt! Ben wel heel benieuwd hoe het nu met Pluys gaat! Liefs, Pechvogel
He essie! Spannend zeg.. ben benieuwd..Succes! Ik moet vandaag weer voor een echo.. ben harstikke nerveus vanmiddag weten we meer... pfff..
@bruidje: zeker spannend! Hopelijk krijg je een prachtig beeld van je kindje . Houdt ons op de hoogte meid!
zal ik doen! Ben wel erg nerveus.. heb een heel klein beetje bruinverlies sinds gistermiddag.. het schijnt niet raar te zijn maar het voelt toch niet prettig.. dus ben blij dat ik strakjes duidelijkheid krijg!