@ Bruidje en Essie Nog steeds geen duidelijkheid voor beide! Kop op meiden, het komt vast helemaal goed... Een dikke KNUF voor jullie!
SUPER LIEF dank je! Manlief was boos op Ha het is vanmiddag geworden! Om half 4 gaat hij alleen, ik ben dan aan het werk!
Oei spannend! Het scheelt in ieder geval een paar slapeloze nachten! Duimen draaien hier! Wel jammer dat je moet werken
@Bruidje: Wat fijn om te horen dat het allemaal goed is! Pfff, je liet ons ff in spanning. Wat je zegt, zoiets kan veel oorzaken hebben en wie weet klopt het gewoon. Wellicht haalt het kindje de eventuele achterstand tijdens de zwangerschap wel in ... kun je niets over zeggen. Geniet er maar van meid, voor je het weet is het voorbij. Heb je voor mij nog wat HCG-tjes ... voor ons ziet 't er ff niet rooskleurig uit. Maar je weet maar nooit, we zitten in ieder geval in de MMM. @Essie: Jeetje ... wat heftig joh! Willen jullie er liever niet beide bij zijn? Het maakt niet uit of het goed of slecht nieuws is, maar dan ben je samen om elkaar te steunen ... mijn mannetje levert donderdag zijn zaad opnieuw in. Wij kregen wel een telefoontje dat het niet goed zat ... ondanks de hoopvolle berichten eerder van HA. Tja, die hebben ook niet overal verstand van ... blijkt.
He MWB, duim voor jullie hoor! Hier ziet het er ook niet zo heel goed uit.. heb al sinds gisteren bruin en donkerroodverlies.. kans is 50/50 dat het goed blijft gaan
@bruidje: door een inwendige echo kun je ook een bloeding krijgen. Je baarmoedermond is tijdens de zwangerschap heel goed doorbloed.
Hoi Pechvogel, ja dat klopt idd. Ik had alleen voor de inwendige echo al een veegje donkerrood bloed en nu nog steeds dus het zou kunnen dat het iets erger daardoor is geworden.. Ben zo nerveus.. vreselijk..pfff... Verloopt alles goed bij jou?
Duim voor je dat het zo blijft meid! Ik heb net de verloskundige gesproken en die zegt dat er op dit moment geen reden is tot paniek.. dus dat hoop ik dan maar! Essie... weet je al wat?
ja we weten het me voorgevoel was helaas goed! Manliefr heeft zwak zaad...... ben zo verdrietig...... ik weet het er kan zoveel maar toch voelen we ons kl*te sorry voor me taalgebruik maar ben zo verdrietig
En nu............. Ik moet een afspraak maken met de HA en dan gaan ze bij mij kijken hoe het in mijn lijf gaat. En dan zien we wel verder sowieso moet hij nogmaals een potje inleveren...... Daar wachten we nog even mee denk ik..... moet 7 dagen tussen zitten. En ik heb binnenkort mijn eisprong dus........ die willen we toch niet missen. Niet alles is dood gelukkig maar wel zwak. De dokter zei tegen hem 40% is goed Vincent heeft 16% wat dat precies inhoudt weet ik.... Maar ben echt super verdrietig....... het klinkt zo slecht 16%
@ Essie owh shit! Hou de moed erin! Ik heb wel vaker gehoord dat het een moment opname is en dat het bij het volgende "potje" ook ineens beter kan zijn!
Hoi meiden, Ik ga binnenkort ook met de persona beginnen, ik moet alleen eerst nog op mijn menstruatie wachten. In juni ben ik met de pil gestopt en ik moet mijn eerste menstruatie dus nog krijgen. Wie van jullie zijn zwanger geworden met behulp van de persona? Liefs
Jezus meid! Sterkte en je bent welkom! Ik had het alleen niet op deze manier verwacht. dikke vette knuff