Persona

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Jeetje bruidje, wat vreselijk! :cry: :cry: :cry: Ik was zoooo ontzettend blij voor je, zwanger meteen na je huwelijksreis. Wat oneerlijk! Je had al een naar voorgevoel ... Ik had het je zo gegund :( . Heel veel sterkte meis! Ik zal veel goede wensen voor je doen.

2. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Nee bruidje!

En dat nog wel na het zien van een kloppend hartje! Sterkte meid!

Liefs, Pechvogel

3. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    @Bruidje: Hoe gaat het met je?

@Essie: Wanneer moet jij en je man nu weer terug naar de arts? Trek je het allemaal nog een beetje?

Groetjes, Pechvogel

4. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Ik ben vandaag geweest!
    Bij mij zag alles er goed uit!
    Over 3 maanden terug komen opnieuw een semen test doen.....
    Afwachten en daarna door naar een Gyn........
    Dus nog 3 maanden geduld hebben en hopen op een wonder in die 3 maanden.

5. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi meiden hier ben ik weer.. Fijn dat bij jou alles goed is essie!

Met mij gaat het lichamelijk gezien wel aardig, vanochtend een controle echo gehad. Mn baarmoeder is bijna schoon dus hoef geen curretage gelukkig.

En nu... weer schakelen naar het "oude" leventje met zn 2'en en weer er tegen aan.. dat beebje was zo dichtbij dat willen we weer.. nu maar hopen dat het weer snel lukt..

6. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Ja hopen dat het zo blijft!
    Dit was alleen een inwendig onderzoek!
    Dus wie weet wat ze later tegen komen....... ik hoop
    niets natuurlijk. Maar goed eerst even 3 maanden rust, daarna zien we het allemaal wel.

7. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    Ik heb net mijn persona gereset. Dit moest met een staafje die ik daarna niet meer kon gebruiken. Toch heb ik voor de grap even geken wat er gebeurde. Ik heb aan de kant waar je overheen plast een licht blauw streepje en aan de andere kant zit een dikke blauwe streep. Weet iemand wat dit zou betekenen?
    Ik heb mijn eerste ongie na de pil nog niet gehad.

Liefs

8. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Lieve Bruidje, fijn om te horen dat het lichamelijk weer goed met je gaat. Ik hoop dat je het allemaal een beetje kunt behappen emotioneel. Ik kan me echt niet voorstellen wat voor een omschakeling dat zou zijn. Ik wens je in ieder geval veel sterkte en hoop voor een nieuwe gezonde zwangerschap voor jou.

@Demi: De persona heeft altijd een klein voorgedrukt streepje. Dat deze blauw aanslaat kan verschillende redenen hebben, dat hangt af van het moment in je cyclus dat je test. Het kan zijn dat je eisprong nadert, maar het kan ook nog met je pilgebruik te maken hebben. Veel succes in ieder geval.

Ps. banner klopt geen hol van, ik slik nu Primolut. Dat moet over een dag of 10 een bloeding veroorzaken en dan over in een reeks testen. Na onye huwelijksreis, wordt duidelijk of we overgaan in een behandeling... erg spannend dus allemaal ...

9. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    Vandaag maar weer en teststaafje gedaan. Weer is het linkerstreepje donker en het rechter streepje duidelijk aanwezig maar wel veel lichter als de linker.
    Ik heb 26 juni de laatste pil gehad dan zal dat nu toch wel uit mijn lichaam zijn nu?...

Ben zo benieuwd of ik wel of geen eisprong heb, ik word namelijk maar niet ongie... Echt irri dat wachten!

Heeft er iemand misschien foto's van de teststaafjes zodat ik die van mij ermee kan vergelijken?

Liefs

10. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Hoe houd je het teststaafje? Het testvenster rechts of het testvenster links?

11. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    Ik houd dan het testvenster links, net zoals je em in de persona zou doen.

12. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Je hebt dan de komende 24-48 GEEN eisprong en je bent NIET zwanger.

Je hebt je eisprong al gehad, of deze moet nog komen. Als de rechter lijn duidelijk donkerder is dan de linkse heb je of je eisprong of kun je zwanger zijn.

13. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    Oke dankje! Trouwens gefeliciteerd met je zwangerschap!

14. Kejay

Kejay Niet meer actief

Hoe is het hier met alle dames?

Heb gisteren een positieve ovulatie test gehad!
    Ben ZO blij :D
    De persona vroeg vandaag weer om een test, te laat zoals gewoonlijk. Omdat hij mijn ei steeds mist, stop ik ermee. Ovu testen is ook wat goedkoper en handiger.
    Ben vandaag naar Duiven geweest, kastje kopen bij de Ikea.
    We waren op de terug weg en toen zag ik een ooievaar zitten (heb hem mijn adres even toegeschreewd :) ) even later nog 1, zou het een voorteken zijn :eek: , ik hoop het zo.

15. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi meiden,

Hoe is het hier? Mij alles goed, ben redelijk hersteld.. we gaan voor de volle 100% er weer tegenaan.. Ik heb alleen geen idee wanneer mn NOD nu is.. ik hanteer mn oude cylus van 29 dagen maar gewoon even... iemand ervaring misschien?

16. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Succes bruidje! Ik duim voor je dat het snel weer raak is en dat het nu goed gaat!

17. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    @ Bruidje: jeetje meid ik weet niet wat ik moet zeggen, ik vind het zo erg voor je!

@ Essie: kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent. Maar het is een moment opname en hopen dat het gewoon een slecht moment was! Maar tegenwoordig kunnen de zoveel in het ziekenhuis, dus geef de moed niet op!

@ Pechvogel: jammer maar je gevoel had geen gelijk. Ik ben zoals Lot al schreef in mijn vakantie ongi geworden. Had zelf ook hele goede hoop de afgelopen keer, maar helaas niet dus :cry:

Ik ben nu even in het huis van mijn schoonlui, die zijn op vakantie dus we hebben het rijk alleen. We zijn eerst 1 dag in spanje geweest maar dat was niks voor ons. De dag erna zijn we rustig naar Frankrijk gereden naar bretagne (zij we vorig jaar ook geweest) en dat was erg genieten. Lekker niks doen, rust, en tijd voor elkaar. En het belangrijkste even alles achter je laten. Maar we zijn gisteravond in limburg aangekomen. We blijven hier tot vrijdag en dan gaan we naar belgiƫ.

18. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    He Pluys, lekker op vakantie meis! Wij gaan volgende week vrijdag nog een weekje kamperen, dus zal wel zuid frankrijk worden..

Ja het is echt niet leuk maar ja.. we doen er niets aan.. hopenlijk gaat het de volgende keer wel goed.. jammer dat je niet zwanger was, het leek er toch wel een beetje op!

Wanneer heb je je eerste echo Pechvogel? Spannend hoor..

Ik denk dat ik de Persona nog maar niet gebruik deze maand.. volgende maand maar weer..

19. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    kamperen is een goed idee van je! het heeft op mij een goede werking. Je hebt dan even lekker de tijd voor elkaar en voor jezelf zonder dat je rekening hoeft te houden met iemand.

Wij zijn ook in Frankrijk geweest, maar dan in Bretagne. Bij pont de la torche in de buurt. Er was wel een voordeel dat ik ongi was want ik kon lekker van de wijn genieten :D

Deze maand voor mij ook geen persona. Ik ben hem vergeten mee te nemen op vakantie. Ga wel ovu testen doen want ik vind het heel erg prettig om te weten wanneer ik mijn ei heb zodat ik kan uitrekenen wanneer ik mijn volgende nod heb.

20. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Jeh Pluys een cyclus van 53 dagen. Heb je nog teruggekeken welke ovulatietest nu geklopt heeft?

Over twee weken heb ik een afspraak voor een echo. Dat duurt dus nog wel even. Het is nog steeds heel onwennig. We hopen dat het goed zit, maar zo'n verhaal van bruidje hakt er wel weer in.

Deel Deze Pagina